Pregled bibliografske jedinice broj: 626183
Kako poboljšati nastavne metode i materijale razvijanjem suradnje između učitelja engleskog i njemačkog kao stranoga jezika u osnovnoj školi?
Kako poboljšati nastavne metode i materijale razvijanjem suradnje između učitelja engleskog i njemačkog kao stranoga jezika u osnovnoj školi? // Akcijsko istraživanje i profesionalni razvoj učitelja i nastavnika/Action Research for the Professional Development of Teachers / Kovačević, Dubravka i Ozorlić Dominić, Renata (ur.).
Zagreb: Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO), 2011. str. 89-98
CROSBI ID: 626183 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kako poboljšati nastavne metode i materijale razvijanjem suradnje između učitelja engleskog i njemačkog kao stranoga jezika u osnovnoj školi?
(How to Improve the Teaching Methods and Materials by Developing the Cooperation between the Teachers of English and German as Foreign Languages in a Primary School?)
Autori
Truck-Biljan, Ninočka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Akcijsko istraživanje i profesionalni razvoj učitelja i nastavnika/Action Research for the Professional Development of Teachers
Urednik/ci
Kovačević, Dubravka i Ozorlić Dominić, Renata
Izdavač
Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO)
Grad
Zagreb
Godina
2011
Raspon stranica
89-98
ISBN
978-953-7290-23-8
Ključne riječi
akcijsko istraživanje, engleski i njemački kao strani jezici u osnovnoj školi, suradnja
(action research, English and German as foreign languages in primary school, cooperation)
Sažetak
Poučavanje i učenje stranih jezika u razrednoj situaciji je područje istraživanja za koje raste zanimanje od sredine prošlog stoljeća naovamo. Učionica je posebno, institucionalizirano i vrlo dinamično okruženje, na neki način izolirano od jezične stvarnosti vanjskog svijeta. Učitelji, nastavnici i učenici sudjeluju u komunikacijskom procesu učenja stvaranjem scenarija, didaktičke situacije i preuzimanjem novih uloga. Istraživanja u nastavi stranih jezika (eng. Classroom research, njem. Klassenforschung), usredotočuju se na procese koji se odvijaju u razrednoj situaciji. Akcijskim su se istraživanjem nastojale istražiti mogućnosti poboljšanja nastavnih metoda i materijala razvijanjem suradnje između jedne učiteljice engleskoga i jedne učiteljice njemačkoga jezika u istoj osnovnoj školi. Ostvarena je zanimljiva suradnja između svih sudionica akcijskoga istraživanja.
Izvorni jezik
Hrvatski