Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 626176

Darovitost i strani jezik: postoje li razlike u implicitnim idejama o darovitosti između učitelja i nastavnika stranih jezika i njihovih učenika?


Truck-Biljan, Ninočka
Darovitost i strani jezik: postoje li razlike u implicitnim idejama o darovitosti između učitelja i nastavnika stranih jezika i njihovih učenika? // Strani jezici, 40 (2011), 2; 111-132 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 626176 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Darovitost i strani jezik: postoje li razlike u implicitnim idejama o darovitosti između učitelja i nastavnika stranih jezika i njihovih učenika?
(Giftedness and Foreign Languages)

Autori
Truck-Biljan, Ninočka

Izvornik
Strani jezici (0351-0840) 40 (2011), 2; 111-132

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
implicitne ideje; darovitost; nastavnici i učenici stranoga jezika
(implicit ideas; giftedness; teachers and learners of foreign languages)

Sažetak
Cilj je istraživanja bio usporediti implicitne ideje o darovitosti koje posjeduju učitelji i nastavnici stranih jezika s implicitnim idejama o darovitosti njihovih učenika. Obuhvaćeni su učenici osnovnih i srednjih škola, sudionici državnoga natjecanja iz stranoga jezika i učitelji/nastavnici njihovi mentori. Istraživanje je provedeno pomoću vrlo sličnih, ali uzrastu i tipu ispitanika prilagođenih anketnih upitnika za učitelje/nastavnike i za učenike s pitanjima otvorenoga tipa. Rezultati dobiveni kvalitativnom analizom odgovora pokazali su najvažnija područja podudarnosti i razlika u poimanju darovitosti kod ovih dviju skupina. Neposrednim promatranjem ponašanja učenika i učitelja/nastavnika nastojala su se uočiti specifična ponašanja koja bi ukazivala na važnost odnosa mentor - daroviti učenik.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Ninočka Truck Biljan (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Truck-Biljan, Ninočka
Darovitost i strani jezik: postoje li razlike u implicitnim idejama o darovitosti između učitelja i nastavnika stranih jezika i njihovih učenika? // Strani jezici, 40 (2011), 2; 111-132 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Truck-Biljan, N. (2011) Darovitost i strani jezik: postoje li razlike u implicitnim idejama o darovitosti između učitelja i nastavnika stranih jezika i njihovih učenika?. Strani jezici, 40 (2), 111-132.
@article{article, author = {Truck-Biljan, Nino\v{c}ka}, year = {2011}, pages = {111-132}, keywords = {implicitne ideje, darovitost, nastavnici i u\v{c}enici stranoga jezika}, journal = {Strani jezici}, volume = {40}, number = {2}, issn = {0351-0840}, title = {Darovitost i strani jezik: postoje li razlike u implicitnim idejama o darovitosti izme\dju u\v{c}itelja i nastavnika stranih jezika i njihovih u\v{c}enika?}, keyword = {implicitne ideje, darovitost, nastavnici i u\v{c}enici stranoga jezika} }
@article{article, author = {Truck-Biljan, Nino\v{c}ka}, year = {2011}, pages = {111-132}, keywords = {implicit ideas, giftedness, teachers and learners of foreign languages}, journal = {Strani jezici}, volume = {40}, number = {2}, issn = {0351-0840}, title = {Giftedness and Foreign Languages}, keyword = {implicit ideas, giftedness, teachers and learners of foreign languages} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font