Pregled bibliografske jedinice broj: 626176
Darovitost i strani jezik: postoje li razlike u implicitnim idejama o darovitosti između učitelja i nastavnika stranih jezika i njihovih učenika?
Darovitost i strani jezik: postoje li razlike u implicitnim idejama o darovitosti između učitelja i nastavnika stranih jezika i njihovih učenika? // Strani jezici, 40 (2011), 2; 111-132 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 626176 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Darovitost i strani jezik: postoje li razlike u implicitnim idejama o darovitosti između učitelja i nastavnika stranih jezika i njihovih učenika?
(Giftedness and Foreign Languages)
Autori
Truck-Biljan, Ninočka
Izvornik
Strani jezici (0351-0840) 40
(2011), 2;
111-132
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
implicitne ideje; darovitost; nastavnici i učenici stranoga jezika
(implicit ideas; giftedness; teachers and learners of foreign languages)
Sažetak
Cilj je istraživanja bio usporediti implicitne ideje o darovitosti koje posjeduju učitelji i nastavnici stranih jezika s implicitnim idejama o darovitosti njihovih učenika. Obuhvaćeni su učenici osnovnih i srednjih škola, sudionici državnoga natjecanja iz stranoga jezika i učitelji/nastavnici njihovi mentori. Istraživanje je provedeno pomoću vrlo sličnih, ali uzrastu i tipu ispitanika prilagođenih anketnih upitnika za učitelje/nastavnike i za učenike s pitanjima otvorenoga tipa. Rezultati dobiveni kvalitativnom analizom odgovora pokazali su najvažnija područja podudarnosti i razlika u poimanju darovitosti kod ovih dviju skupina. Neposrednim promatranjem ponašanja učenika i učitelja/nastavnika nastojala su se uočiti specifična ponašanja koja bi ukazivala na važnost odnosa mentor - daroviti učenik.
Izvorni jezik
Hrvatski