Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 626175

Od vrtića do škole, strani jezici se vole: Jesu li učitelji stranih jezika u osnovnim školama upoznati s programima učenja stranih jezika djece predškolske dobi?


Truck-Biljan, Ninočka
Od vrtića do škole, strani jezici se vole: Jesu li učitelji stranih jezika u osnovnim školama upoznati s programima učenja stranih jezika djece predškolske dobi? // Strani jezici : časopis za unapređenje nastave stranih jezika, 40 (2011), 3; 191-204 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 626175 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Od vrtića do škole, strani jezici se vole: Jesu li učitelji stranih jezika u osnovnim školama upoznati s programima učenja stranih jezika djece predškolske dobi?
(From Kindergarten to the Primary School)

Autori
Truck-Biljan, Ninočka

Izvornik
Strani jezici : časopis za unapređenje nastave stranih jezika (0351-0840) 40 (2011), 3; 191-204

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
programi učenja stranih jezika u dječjim vrtićima ; učitelji stranih jezika u osnovnim školama ; kontinuitet učenja stranoga jezika
(programmes of teaching of foreign languages in kindergardens ; teachers of foreign languages in primary schools ; continuity of foreign language learning)

Sažetak
Danas svjedočimo povećanju ponude programa za učenje stranih jezika djece predškolske dobi u Republici Hrvatskoj. Kakvi su programi za učenje stranih jezika koje nam nude predškolske ustanove i što se događa prilikom prijelaza djece u osnovnu školu? Postoji li okomita poveznica, odnosno osiguravanje nastavljanja učenja ili se počinje učiti od početka? U ovome smo istraživanju putem anketnoga upitnika željeli saznati jesu li učitelji engleskoga i njemačkoga jezika koji poučavaju strane jezike od 1. do 4. razreda osnovnih škola u Slavoniji i Baranji dovoljno upoznati s programima učenja stranih jezika u predškolskim ustanovama. Raščlambom provedene ankete utvrđeno je da učitelji nisu dovoljno upoznati s programima, ali smatraju da su djeca koja su ih završila u prednosti. Bolje poznavanje sadržaja, metoda i oblika rada programa moglo bi doprinijeti boljem planiranju i programiranju nastave stranih jezika u osnovnim školama. Rezultati ovoga istraživanja mogu poslužiti kao polazišna točka k boljemu povezivanju programa učenja stranih jezika u predškolskim i osnovnoškolskim ustanovama.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Ninočka Truck Biljan (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Truck-Biljan, Ninočka
Od vrtića do škole, strani jezici se vole: Jesu li učitelji stranih jezika u osnovnim školama upoznati s programima učenja stranih jezika djece predškolske dobi? // Strani jezici : časopis za unapređenje nastave stranih jezika, 40 (2011), 3; 191-204 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Truck-Biljan, N. (2011) Od vrtića do škole, strani jezici se vole: Jesu li učitelji stranih jezika u osnovnim školama upoznati s programima učenja stranih jezika djece predškolske dobi?. Strani jezici : časopis za unapređenje nastave stranih jezika, 40 (3), 191-204.
@article{article, author = {Truck-Biljan, Nino\v{c}ka}, year = {2011}, pages = {191-204}, keywords = {programi u\v{c}enja stranih jezika u dje\v{c}jim vrti\'{c}ima, u\v{c}itelji stranih jezika u osnovnim \v{s}kolama, kontinuitet u\v{c}enja stranoga jezika}, journal = {Strani jezici : \v{c}asopis za unapre\djenje nastave stranih jezika}, volume = {40}, number = {3}, issn = {0351-0840}, title = {Od vrti\'{c}a do \v{s}kole, strani jezici se vole: Jesu li u\v{c}itelji stranih jezika u osnovnim \v{s}kolama upoznati s programima u\v{c}enja stranih jezika djece pred\v{s}kolske dobi?}, keyword = {programi u\v{c}enja stranih jezika u dje\v{c}jim vrti\'{c}ima, u\v{c}itelji stranih jezika u osnovnim \v{s}kolama, kontinuitet u\v{c}enja stranoga jezika} }
@article{article, author = {Truck-Biljan, Nino\v{c}ka}, year = {2011}, pages = {191-204}, keywords = {programmes of teaching of foreign languages in kindergardens, teachers of foreign languages in primary schools, continuity of foreign language learning}, journal = {Strani jezici : \v{c}asopis za unapre\djenje nastave stranih jezika}, volume = {40}, number = {3}, issn = {0351-0840}, title = {From Kindergarten to the Primary School}, keyword = {programmes of teaching of foreign languages in kindergardens, teachers of foreign languages in primary schools, continuity of foreign language learning} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font