Pregled bibliografske jedinice broj: 626175
Od vrtića do škole, strani jezici se vole: Jesu li učitelji stranih jezika u osnovnim školama upoznati s programima učenja stranih jezika djece predškolske dobi?
Od vrtića do škole, strani jezici se vole: Jesu li učitelji stranih jezika u osnovnim školama upoznati s programima učenja stranih jezika djece predškolske dobi? // Strani jezici : časopis za unapređenje nastave stranih jezika, 40 (2011), 3; 191-204 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 626175 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Od vrtića do škole, strani jezici se vole: Jesu li učitelji stranih jezika u osnovnim školama upoznati s programima učenja stranih jezika djece predškolske dobi?
(From Kindergarten to the Primary School)
Autori
Truck-Biljan, Ninočka
Izvornik
Strani jezici : časopis za unapređenje nastave stranih jezika (0351-0840) 40
(2011), 3;
191-204
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
programi učenja stranih jezika u dječjim vrtićima ; učitelji stranih jezika u osnovnim školama ; kontinuitet učenja stranoga jezika
(programmes of teaching of foreign languages in kindergardens ; teachers of foreign languages in primary schools ; continuity of foreign language learning)
Sažetak
Danas svjedočimo povećanju ponude programa za učenje stranih jezika djece predškolske dobi u Republici Hrvatskoj. Kakvi su programi za učenje stranih jezika koje nam nude predškolske ustanove i što se događa prilikom prijelaza djece u osnovnu školu? Postoji li okomita poveznica, odnosno osiguravanje nastavljanja učenja ili se počinje učiti od početka? U ovome smo istraživanju putem anketnoga upitnika željeli saznati jesu li učitelji engleskoga i njemačkoga jezika koji poučavaju strane jezike od 1. do 4. razreda osnovnih škola u Slavoniji i Baranji dovoljno upoznati s programima učenja stranih jezika u predškolskim ustanovama. Raščlambom provedene ankete utvrđeno je da učitelji nisu dovoljno upoznati s programima, ali smatraju da su djeca koja su ih završila u prednosti. Bolje poznavanje sadržaja, metoda i oblika rada programa moglo bi doprinijeti boljem planiranju i programiranju nastave stranih jezika u osnovnim školama. Rezultati ovoga istraživanja mogu poslužiti kao polazišna točka k boljemu povezivanju programa učenja stranih jezika u predškolskim i osnovnoškolskim ustanovama.
Izvorni jezik
Hrvatski