Pregled bibliografske jedinice broj: 626170
Dva u jedan, jedan u dva: vjerovanja učenika i učitelja o učenju dva strana jezika
Dva u jedan, jedan u dva: vjerovanja učenika i učitelja o učenju dva strana jezika // Strani jezici : časopis za unapređenje nastave stranih jezika, 41 (2012), 2; 153-170 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 626170 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Dva u jedan, jedan u dva: vjerovanja učenika i učitelja o učenju dva strana jezika
(Two in one, one in two)
Autori
Truck-Biljan, Ninočka
Izvornik
Strani jezici : časopis za unapređenje nastave stranih jezika (0351-0840) 41
(2012), 2;
153-170
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
vjerovanja; dvojezičnost; višejezičnost; strani jezici
(beliefs; bilingualism; multilingualism; foreign languages)
Sažetak
Vjerovanja o učenju ne samo jednoga, nego i više stranih jezika zanimljiva su istraživačima i praktičarima jer mogu utjecati na pristup učenju i poučavanju. Koja su vjerovanja učenika dvaju stranih jezika kojima oba strana jezika u osnovnoj školi predaje isti učitelj i onih kojima predaju različiti učitelji? Što vjeruju njihovi učitelji? Kakva je povezanost vjerovanja učitelja i učenika? Istraživanje je provedeno na učenicima osnovne škole koji uče engleski i njemački i njihovim učiteljima koji im predaju ili oba ili samo jedan strani jezik. Utvrđena su uglavnom pozitivna vjerovanja o učenju više od jednoga stranog jezika i određene manje razlike između učenika s istim i učenika s različitim učiteljima stranih jezika. Nisu utvrđene velike razlike između vjerovanja pojedinih skupina učenika i njihovih učitelja.
Izvorni jezik
Hrvatski