Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 625976

Neusklađenost u ocjenjivanju - ista postignuća učenika, a različite ocjene


Kolar Billege, Martina
Neusklađenost u ocjenjivanju - ista postignuća učenika, a različite ocjene // Napredak (Zagreb), 153 (2012), 3-4; 399-418 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 625976 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Neusklađenost u ocjenjivanju - ista postignuća učenika, a različite ocjene
(Discrepancy in assessment - the same achievements and different pupils' marks)

Autori
Kolar Billege, Martina

Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 153 (2012), 3-4; 399-418

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
ocjenjivanje ; obrazovna postignuća ; hrvatski jezik ; primarno obrazovanje
(assessment ; educational achievement ; Croatian language ; primary education)

Sažetak
U ovom su radu, u predistraživanju, istraženi stavovi učitelja o načinu ocjenjivanja obrazovnih postignuća učenika u nastavnom predmetu Hrvatski jezik – područje jezik u 4. razredu osnovne škole (N=538). Glavno je istraživanje provedeno u dva dijela, na prigodnom uzorku (N=72). Unutar prve grupe ispitanika (N=40) pokazala se neusklađenost u mišljenju o broju obrazovnih postignuća potrebnih za istu ocjenu. Unutar druge grupe ispitanika (N=32) pokazala se nemogućnost određivanja razina obrazovnih postignuća za pojedine ocjene. Neusklađenost u stavovima i mišljenjima učitelja o načinu ocjenjivanja obrazovnih postignuća učenika u Hrvatskom jeziku, potvrđena ovim istraživanjem, ukazuje na potrebu određivanja standarda postignuća učenika u pojedinim etapama školovanja, na razini obrazovnog sustava, da bi ocjene bile usporedive.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
227-2270729-0719 - Jezično-likovni standardi u početnom čitanju i pisanju na hrvatskom jeziku (Bežen, Ante, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Martina Kolar Billege (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Kolar Billege, Martina
Neusklađenost u ocjenjivanju - ista postignuća učenika, a različite ocjene // Napredak (Zagreb), 153 (2012), 3-4; 399-418 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
Kolar Billege, M. (2012) Neusklađenost u ocjenjivanju - ista postignuća učenika, a različite ocjene. Napredak (Zagreb), 153 (3-4), 399-418.
@article{article, author = {Kolar Billege, Martina}, year = {2012}, pages = {399-418}, keywords = {ocjenjivanje, obrazovna postignu\'{c}a, hrvatski jezik, primarno obrazovanje}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {153}, number = {3-4}, issn = {1330-0059}, title = {Neuskla\djenost u ocjenjivanju - ista postignu\'{c}a u\v{c}enika, a razli\v{c}ite ocjene}, keyword = {ocjenjivanje, obrazovna postignu\'{c}a, hrvatski jezik, primarno obrazovanje} }
@article{article, author = {Kolar Billege, Martina}, year = {2012}, pages = {399-418}, keywords = {assessment, educational achievement, Croatian language, primary education}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {153}, number = {3-4}, issn = {1330-0059}, title = {Discrepancy in assessment - the same achievements and different pupils' marks}, keyword = {assessment, educational achievement, Croatian language, primary education} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Worldwide Political Science Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font