Pregled bibliografske jedinice broj: 625974
Ocjena temeljena na broju i vrsti dosegnutih obrazovnih postignuća u području jezika u nastavnom predmetu Hrvatski jezik u 4. razredu osnovne škole u Republici Hrvatskoj
Ocjena temeljena na broju i vrsti dosegnutih obrazovnih postignuća u području jezika u nastavnom predmetu Hrvatski jezik u 4. razredu osnovne škole u Republici Hrvatskoj // Sodobni pristopi poučevanja novih generacij / Orel, Mojca (ur.).
Ljubljana: EDUvision, 2012. str. 387-405 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 625974 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ocjena temeljena na broju i vrsti dosegnutih obrazovnih postignuća u području jezika u nastavnom predmetu Hrvatski jezik u 4. razredu osnovne škole u Republici Hrvatskoj
(Marks based on the amount and type of obtained educational achievements in the area of language for the subject Croatian Language in the 4th grade of primary school in the Republic of Croatia)
Autori
Kolar Billege, Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Sodobni pristopi poučevanja novih generacij
/ Orel, Mojca - Ljubljana : EDUvision, 2012, 387-405
ISBN
978-961-93189-6-6
Skup
EDUvision
Mjesto i datum
Ljubljana, Slovenija, 06.12.2012. - 07.12.2012
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
obrazovna postignuća ; ocjena ; hrvatski jezik ; osnovna škola
(educational achievements ; marks ; Croatian language ; primary school)
Sažetak
Glavni je cilj istraživanja ispitati mišljenja učitelja o broju i vrsti obrazovnih postignuća koja bi učenik trebao dostići za ocjene 2 i 5 u području jezika iz nastavnog predmeta Hrvatski jezik u 4. razredu osnovne škole u Republici Hrvatskoj. Problemi istraživanja bili su: ispitati koja obrazovna postignuća učitelji smatraju važnima za ocjenu 2 te ispitati misle li učitelji da se učenicima može dodijeliti ocjena 5, iako nisu dostigli neka obrazovna postignuća i koja obrazovna postignuća nije bitno doseći. Rezultati su pokazali neusklađenost ispitanika u mišljenju o tome koliko je obrazovnih postignuća potrebno doseći za ocjene 2 (dovoljan) i 5 (izvrstan). Ocjena koju učitelji dodjeljuju učenicima temelji se na subjektivnoj procjeni svakog ocjenjivača. Takva situacija ne omogućuje usporedivost ocjena ni na kojoj razini (razrednoj, školskoj, državnoj).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
227-2270729-0719 - Jezično-likovni standardi u početnom čitanju i pisanju na hrvatskom jeziku (Bežen, Ante, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb
Profili:
Martina Kolar Billege
(autor)