Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 625973

Mjerenje predčitačkih vještina glasovne analize i sinteze u hrvatskom /materinskom jeziku na početku prvoga razreda osnovne škole


Budinski, Vesna; Kolar Billege, Martina
Mjerenje predčitačkih vještina glasovne analize i sinteze u hrvatskom /materinskom jeziku na početku prvoga razreda osnovne škole // X. međunarodni kroatistički znanstveni skup - Zbornik radova / Blažetin, Stjepan (ur.).
Pečuh: Znanstveni zavod Hrvata u Mađarskoj, 2012. str. 301-312 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 625973 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mjerenje predčitačkih vještina glasovne analize i sinteze u hrvatskom /materinskom jeziku na početku prvoga razreda osnovne škole
(MEASURING PRE-READING VOCAL ANALYSIS AND SYNTHESIS SKILLS IN MOTHER TONGUE/CROATIAN AT THE BEGINNING OF THE FIRST GRADE OF PRIMARY SCHOOL)

Autori
Budinski, Vesna ; Kolar Billege, Martina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
X. međunarodni kroatistički znanstveni skup - Zbornik radova / Blažetin, Stjepan - Pečuh : Znanstveni zavod Hrvata u Mađarskoj, 2012, 301-312

ISBN
978-963-88818-4-7

Skup
X. međunarodni kroatistički znanstveni skup

Mjesto i datum
Pečuh, Mađarska, 21.10.2010. - 22.10.2010

Vrsta sudjelovanja
Ostalo

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
predčitačke vještine ; glasovna analiza i sinteza ; hrvatski jezik ; prvi razred osnovne škole
(pre-reading skills ; sound analysis and synthesis ; the Croatian language ; first grade of primary school)

Sažetak
Preduvjet za ovladavanje vještinama čitanja i pisanja je sposobnost raspoznavanja glasova u riječi i sintetiziranje tih glasova u cjelovitu riječ te uočavanje značenja riječi. Hrvatski je jezik u svojoj strukturi analitičko sintetički pa je važnost mjerenja predčitačkih vještina (glasovne analize i sinteze) preduvjet za organizaciju primjerenog metodičkog pristupa početnom čitanju i pisanju. Rezultati ovog istraživanja pokazatelj su razvojne pismenosti učenika na početku prvoga razreda osnovne škole, a istodobno se mogu koristiti pri strukturiranju pisanih i audio materijala te metodičkih artefakata namijenjenih početnom čitanju i pisanju. Svrha istraživanja je prepoznati inicijalno stanje predčitačkih vještina kako bi učenici ovladali tehnikom čitanja do razine automatizacije. Pristup utemeljen na znanstvenim pokazateljima omogućuje čitačima, polučitačima i nečitačima napredovanje u skladu s njihovim mogućnostima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
227-2270729-0719 - Jezično-likovni standardi u početnom čitanju i pisanju na hrvatskom jeziku (Bežen, Ante, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vesna Budinski (autor)

Avatar Url Martina Kolar Billege (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Budinski, Vesna; Kolar Billege, Martina
Mjerenje predčitačkih vještina glasovne analize i sinteze u hrvatskom /materinskom jeziku na početku prvoga razreda osnovne škole // X. međunarodni kroatistički znanstveni skup - Zbornik radova / Blažetin, Stjepan (ur.).
Pečuh: Znanstveni zavod Hrvata u Mađarskoj, 2012. str. 301-312 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Budinski, V. & Kolar Billege, M. (2012) Mjerenje predčitačkih vještina glasovne analize i sinteze u hrvatskom /materinskom jeziku na početku prvoga razreda osnovne škole. U: Blažetin, S. (ur.)X. međunarodni kroatistički znanstveni skup - Zbornik radova.
@article{article, author = {Budinski, Vesna and Kolar Billege, Martina}, editor = {Bla\v{z}etin, S.}, year = {2012}, pages = {301-312}, keywords = {pred\v{c}ita\v{c}ke vje\v{s}tine, glasovna analiza i sinteza, hrvatski jezik, prvi razred osnovne \v{s}kole}, isbn = {978-963-88818-4-7}, title = {Mjerenje pred\v{c}ita\v{c}kih vje\v{s}tina glasovne analize i sinteze u hrvatskom /materinskom jeziku na po\v{c}etku prvoga razreda osnovne \v{s}kole}, keyword = {pred\v{c}ita\v{c}ke vje\v{s}tine, glasovna analiza i sinteza, hrvatski jezik, prvi razred osnovne \v{s}kole}, publisher = {Znanstveni zavod Hrvata u Ma\djarskoj}, publisherplace = {Pe\v{c}uh, Ma\djarska} }
@article{article, author = {Budinski, Vesna and Kolar Billege, Martina}, editor = {Bla\v{z}etin, S.}, year = {2012}, pages = {301-312}, keywords = {pre-reading skills, sound analysis and synthesis, the Croatian language, first grade of primary school}, isbn = {978-963-88818-4-7}, title = {MEASURING PRE-READING VOCAL ANALYSIS AND SYNTHESIS SKILLS IN MOTHER TONGUE/CROATIAN AT THE BEGINNING OF THE FIRST GRADE OF PRIMARY SCHOOL}, keyword = {pre-reading skills, sound analysis and synthesis, the Croatian language, first grade of primary school}, publisher = {Znanstveni zavod Hrvata u Ma\djarskoj}, publisherplace = {Pe\v{c}uh, Ma\djarska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font