Pregled bibliografske jedinice broj: 625484
Razumijevanje partnerstva i osposobljenost odgojitelja za građenje partnerskih odnosa s roditeljima
Razumijevanje partnerstva i osposobljenost odgojitelja za građenje partnerskih odnosa s roditeljima // Suvremeni tokovi u ranom odgoju / Pehlić, Izet ; Vejo, Edina ; Hasanagić, Anela (ur.).
Zenica: Islamski pedagoški fakultet Univerziteta u Zenici, 2012. str. 591-609
CROSBI ID: 625484 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razumijevanje partnerstva i osposobljenost odgojitelja za građenje partnerskih odnosa s roditeljima
(Understanding partnerships and training pre-school teachers for buiding partnership -like relations with parents)
Autori
Ljubetić, Maja ; Mandarić Vukušić, Anita
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Suvremeni tokovi u ranom odgoju
Urednik/ci
Pehlić, Izet ; Vejo, Edina ; Hasanagić, Anela
Izdavač
Islamski pedagoški fakultet Univerziteta u Zenici
Grad
Zenica
Godina
2012
Raspon stranica
591-609
ISBN
978-9958-697-24-1
Ključne riječi
odgojitelji, osposobljavanje, partnerstvo, roditelji
(pre-school teachers, training, partnership, parents)
Sažetak
Kvalitetno partnerstvo obitelji i odgojno-obrazovne ustanove, danas je imperativ, pa se od suvremenog odgojitelja očekuje da ima razvijene kompetencije potrebne za izgradnju i unaprjeđivanje kvalitetnih partnerskih odnosa s roditeljima djece iz svoje skupine. S ciljem utvrđivanja odgojiteljske percepcije partnerstva, u lipnju 2011. god. poduzeto je istraživanje na uzorku od 134 odgojitelja iz dječjih vrtića Splita, Zadra i Dubrovnika. Dobiveni rezultati pokazali su da odgojitelji imaju dobre odnose samo s nekim roditeljima djece iz svoje skupine, nisu zadovoljni uključenošću roditelja u život vrtića, a sebe procjenjuju nedostatno kompetentnima za pedagoški rad s roditeljima. Dobiveni rezultati u skladu su s dosada provedenim istraživanjima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu