Pregled bibliografske jedinice broj: 625193
Povezanost pohađanja nastave plesa i plesne uspješnosti studentica i studenata
Povezanost pohađanja nastave plesa i plesne uspješnosti studentica i studenata // Anthropological aspects of sports, physical education and recreation: zbornik radova=Antropološki aspekti sporta, fizičkog vaspitanja i rekreacije: proceedings book / Simović, Slobodan (ur.).
Banja Luka: University Banja Luka, Faculty of Physical Education and Sport, 2012. str. 11-18 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 625193 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Povezanost pohađanja nastave plesa i plesne uspješnosti studentica i studenata
(Attendance at dance classes in relation to dance results of male and female students)
Autori
Oreb, Goran ; Vlašić, Jadranka ; Katović, Darko ; Bijelić, Snežana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Anthropological aspects of sports, physical education and recreation: zbornik radova=Antropološki aspekti sporta, fizičkog vaspitanja i rekreacije: proceedings book
/ Simović, Slobodan - Banja Luka : University Banja Luka, Faculty of Physical Education and Sport, 2012, 11-18
Skup
3rd International Scientific Conference "Anthropological aspects of sports, physical education and recreation"
Mjesto i datum
Banja Luka, Bosna i Hercegovina, 03.11.2011. - 04.11.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
pohađanje nastave ; plesna uspješnost ; studentice ; studenti ; narodni ples ; društveni ples.
(class attendance ; dance successfulness ; female students ; male students ; folk dance ; social dance)
Sažetak
Sudjelovanje u nastavi važan je čimbenik u akademskom uspjehu. Cilj ovog rada je utvrditi kako je sudjelovanje na teorijskim / praktičnim tečajevima i vježbama plesnog tečaja povezano s uspjehom u izvođenju narodnog i društvenog plesa ženskih i muških učenika. Regresijska analiza pokazala je statistički značajnu povezanost između pohađanja nastave i ukupne uspješnosti u narodnom plesu, ali odnos između pohađanja nastave i uspjeha u društvenom plesu nije bio statistički značajan. Autori dobivene rezultate pripisuju redoslijedu poduke(prvo narodnih plesova i onda društvenih plesova), iteracijama stečenog znanja tijekom nastave (vježbe) i nepoznavanju tradicijske plesne kulture koja je, očito, vrlo motivirajuće djelovala na studente.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kineziologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Kineziološki fakultet, Zagreb