Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 625072

Medijsko umijeće uvjeravanja prezentacijom vizualne poruke


Grgurinović, Maja
Medijsko umijeće uvjeravanja prezentacijom vizualne poruke, 2011., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 625072 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Medijsko umijeće uvjeravanja prezentacijom vizualne poruke
(Media art of convincing presentation of the visual message)

Autori
Grgurinović, Maja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Grafički fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
02.05

Godina
2011

Stranica
85

Mentor
Brozović, Maja

Ključne riječi
mediji; uvjeravanje; manipulacija; vizualna poruka; vrijednosti
(media; persuasion; manipulation; visual message; values)

Sažetak
Medijska sposobnost persuazivnog djelovanja vizualnom porukom poprilično se razvila s vremenom i to u smjeru s negativnim posljedicama za publiku. Takva problematika je razvila potrebu za analizom teme i provođenjem istraživanja, na temelju kojega bi se dobio uvid u odnos medija i publike. Cilj istraživanja je bio ispitati svijest ispitanika o utjecaju medijske manipulacije, mogućnost njezina prepoznavanja, kao i utjecaj medijske manipulacije na stav i postupke ispitanika. Istraživanje je provedeno pod pretpostavkom da su ispitanici svjesni medijske manipulacije i da ju ponekad mogu prepoznati. Također, pretpostavilo se da nisu svjesni djelovanja koje ulazi u osobni prostor pojedinca i oblikuje ga po vlastitoj potrebi. Sljedeća pretpostavka je da je utjecaj medijske vizualne poruke na stavove i djelovanja ispitanika, značajan. Anketa je provedena putem interneta među mladom populacijom ispitanika. Oni su odabrani kao ciljana skupina, jer su najaktivniji korisnici medija. Rezultati istraživanja su potvrdili hipoteze i dokazali značajan utjecaj medija u svakodnevnom životu pojedinca. Potvrdivši hipoteze, istraživanjem se želi prenijeti poruka korisnicima, da obrate više pozornosti na pokušaje zavaravanja od strane medija, te da reklami ne pridaju više važnosti nego što ona to svojom ulogom, prezentiranje proizvoda, zaslužuje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
128-1281955-1960 - Evaluacija kvantitavnih i kvalitativnih kriterija procesa grafičke reprodukcije (Mrvac, Nikola, MZOS ) ( CroRIS)
128-1281955-1962 - Studij tehnoloških čimbenika grafičkog dizajna za sustavno unapređenje kvalitete (Zjakić, Igor, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Maja Brozović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Grgurinović, Maja
Medijsko umijeće uvjeravanja prezentacijom vizualne poruke, 2011., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
Grgurinović, M. (2011) 'Medijsko umijeće uvjeravanja prezentacijom vizualne poruke', diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Grgurinovi\'{c}, Maja}, year = {2011}, pages = {85}, keywords = {mediji, uvjeravanje, manipulacija, vizualna poruka, vrijednosti}, title = {Medijsko umije\'{c}e uvjeravanja prezentacijom vizualne poruke}, keyword = {mediji, uvjeravanje, manipulacija, vizualna poruka, vrijednosti}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Grgurinovi\'{c}, Maja}, year = {2011}, pages = {85}, keywords = {media, persuasion, manipulation, visual message, values}, title = {Media art of convincing presentation of the visual message}, keyword = {media, persuasion, manipulation, visual message, values}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font