Pregled bibliografske jedinice broj: 62457
Mogućnosti psihoedukativnih radionica u razvoju otpornosti djece
Mogućnosti psihoedukativnih radionica u razvoju otpornosti djece // Rizični i zaštitni čimbenici u razvoju poremećaja u ponašanju djece i mladeži / Bašić, J. ; Janković, J. (ur.).
Zagreb: Povjerenstvo Vlade Republike Hrvatske za prevenciju poremećaja u ponašanju djece i mladeži i zaštitu djece s poremećajima u ponašanju, 2000. str. 261-274
CROSBI ID: 62457 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mogućnosti psihoedukativnih radionica u razvoju otpornosti djece
(Psycho-educational approach in increasing resilience in children)
Autori
Ajduković, Marina ; Delale, Eva Anđela ; Družić, Olja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Rizični i zaštitni čimbenici u razvoju poremećaja u ponašanju djece i mladeži
Urednik/ci
Bašić, J. ; Janković, J.
Izdavač
Povjerenstvo Vlade Republike Hrvatske za prevenciju poremećaja u ponašanju djece i mladeži i zaštitu djece s poremećajima u ponašanju
Grad
Zagreb
Godina
2000
Raspon stranica
261-274
ISBN
953-6430-16-9
Ključne riječi
psihoedukacija, prevencija poremećaja u ponašanju mladih, razvoj otpornosti
(psychoeducation, prevention of behaviour disorders, resilience development)
Sažetak
U radu je opisan model psihoedukativnih radionica kao jednog od mogućih pristupa jačanju otpornosti djece koja odrastaju u teškim i rizičnim životnim okolnostima. Koristio se da se djeci koja su izložena nizu kroničnih stresora u zajednicama povratka pomogne (1) normalizirati osjećaje i stresne reakcije pružanjem informaciju o tome koje su reakcije i osjećaji očekivani u određenim, nepovoljnim situacijama ; (2) usvojiti nove strategija suočavanja s određenim problemima i poteškoćama ; (3) identificirati posebno rizičnu djecu i pružiti joj intenzivniji tretman.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Socijalne djelatnosti