Pregled bibliografske jedinice broj: 62441
Neki problemi i postignuća edukacijsko-rahabilitacijske znanosti i socijalne pedagogije (u svjetlu doprinosa politici suzbijanja kriminaliteta)
Neki problemi i postignuća edukacijsko-rahabilitacijske znanosti i socijalne pedagogije (u svjetlu doprinosa politici suzbijanja kriminaliteta) // Zbornik radova 3. međunarodnog seminara: Društvena i odgojno-obrazovna skrb za osobe s posebnim potrebama danas i sutra
Zagreb: Savez društava defektologa Hrvatske, 2000. str. 169-176 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), pregledni)
CROSBI ID: 62441 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Neki problemi i postignuća edukacijsko-rahabilitacijske znanosti i socijalne pedagogije (u svjetlu doprinosa politici suzbijanja kriminaliteta)
(Some of the Problems and Achievments of Special Education and Social Pedagogy (contribution to crime-prevention policy))
Autori
Žakman-Ban, Vladimira
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, cjeloviti rad (in extenso), pregledni
Izvornik
Zbornik radova 3. međunarodnog seminara: Društvena i odgojno-obrazovna skrb za osobe s posebnim potrebama danas i sutra
/ - Zagreb : Savez društava defektologa Hrvatske, 2000, 169-176
Skup
3. međunarodni seminar: Društvena i odgojno-obrazovna skrb za osobe s posebnim potrebama danas i sutra
Mjesto i datum
Trakošćan, Hrvatska, 15.05.2000. - 17.05.2000
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Sažetak
U Hrvatskoj je u tijeku proces reformiranja i nadograđivanja svekolikih odgovora na kriminalitet, odnosno pojavu poremećaja u ponašanju u cjelini. U tom se smislu nastoji razviti usklađen i racionalni model različitih društvenih instituta, mjera i postupaka u okviru politike suzbijanja kriminaliteta u cjelini.
Ovo se odnosi kako na kompletnu kaznenu legislativu, odnosno koncepciju izvršnog prava te penalni sustav u cjelini, tako i na različite oblike prevencije, individualizaciju tijekom provođenja institucionalnih i izvaninstitucionalnih sankcija te socijalnu integraciju prijestupnika. Za učinkovito provođenje tzv. rehabilitacijskog modela naročito je važno neprekidno i znanstveno utemeljeno evaluiranje njegovih rezultata.
Ova se pitanja raščlanjuju i diskutiraju na teorijskoj i stručnoj razini.
Intencija ovog rada je i definiranje brojnih epistemoloških i metodoloških problema na području edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, odnosno socijalne pedagogije i penologije. Neki od ovih problema dijele se s drugim društvenim znanostima dok su neki specifični. Autorica naglašava i problem njihove različite prosudbe (vrednovanja), iako najviše upozorava na njihovo ignoriranje, što moguće ima posljedice na znanstvene rezultate, zaključke i njihovu aplikaciju u praksi.
Izvorni jezik
Hrvatski
POVEZANOST RADA
Projekti:
013005
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Vladimira Žakman-Ban
(autor)