Pregled bibliografske jedinice broj: 624277
Kompetencije i obrazovanje učitelja
Kompetencije i obrazovanje učitelja // Kompetencije i kompetentnost učitelja / Babić, Nada (ur.).
Osijek : Herson: Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Kherson State University, 2007. str. 23-43 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 624277 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kompetencije i obrazovanje učitelja
(Competencies and teacher education)
Autori
Babić, Nada
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Kompetencije i kompetentnost učitelja
/ Babić, Nada - Osijek : Herson : Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Kherson State University, 2007, 23-43
ISBN
978-953-6965-11-3
Skup
Kompetencije i kompetentnost učitelja
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 18.04.2007. - 19.04.2007
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
kompetencije; obrazovanje učitelja
(competencies; teacher education)
Sažetak
Kompetencije i obrazovanje učitelja temeljeno na kompetencijama razmatraju se u kontekstu europskih globalnih promjena. Rad je usmjeren na otkrivanje teorijske osnove kompetencije i obrazovanja učitelja na kompetencijama kako bi se postiglo razumijevanje među stručnjacima oslobođeno modernizma i apsolutnog prihvaćanja pragmatizma iskazanog u suvremenoj obrazovnoj politici. U prvom dijelu rada daje se prikaz europskog projekta promjena obrazovnih sustava. U drugom dijelu rada analizirana su tri temeljna suvremena pristupa kompetenciji: bihevioristički, konstruktivistički i holistički. Ustanovljene sličnosti i razlike ukazuju na tendenciju tumačenja kompetencije iz perspektive značajnog "ljudskog kapitala" u kontekstu suvremenih zahtjeva prema pojedincu i društvu u kompetitivnim, promjenjivim i nestalnim uvjetima života. Treći dio rada sadrži uvid u pristupe o obrazovanju učitelja temeljenom na kompetencijama. Sučeljena su stajališta stručnjaka i europske obrazovne politike o tome što je "dobar" i "europski" učitelj. Pristupi i stajališta analizirana su iz perspektive profesionalnog identiteta učitelja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija