Pregled bibliografske jedinice broj: 624212
Konstruktivizam i pedagogija
Konstruktivizam i pedagogija // Pedagogijska istraživanja, 4 (2007), 2; 217-229 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 624212 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Konstruktivizam i pedagogija
(Constructivism and pedagogy)
Autori
Babić, Nada
Izvornik
Pedagogijska istraživanja (1334-7888) 4
(2007), 2;
217-229
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
konstruktivizam; pedagogija; znanje; učenje; poučavanje
(constructivism; pedagogy; knowledge; learning; teaching)
Sažetak
Konstruktivizam kao teorija o znanju i učenju predmet je mnogih teorijskih i empirijskih istraživanja u socijalnim znanstvenim disciplinama iz različitih perspektiva: od zagovaranja do opovrgavanja. Na primjeru radikalnog i socijalnog konstruktivizma u radu su predstavljena različita "lica" konstruktivizma, epistemologija konstruktivizma, dosezi i kontradikcije u njegovu tumačenju te pedagoške implikacije. Konstruktivizam se razmatra u kontekstu pedagogije, cjeloživotnog učenja, aktualnih obrazovnih politika i održivog razvoja uz upozoravanje na nužnost njegova znanstvenog promišljanja i kritičkog propitivanja. Posebna pozornost usmjerena je na učenje i poučavanje u svjetlu konstruktivizma te na koncept "konstruktivističke pedagogije".
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Sociological Abstracts
- Worldwide Political Science Abstracts