Pregled bibliografske jedinice broj: 624122
Poslovni procesi u funkciji usmjeravanja organizacijskog ponašanja
Poslovni procesi u funkciji usmjeravanja organizacijskog ponašanja, 2012., doktorska disertacija, Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković", Pula
CROSBI ID: 624122 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poslovni procesi u funkciji usmjeravanja organizacijskog ponašanja
(Business processes in directing organisational behaviour)
Autori
Paulišić, Morena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija
Fakultet
Odjel za ekonomiju i turizam "Dr. Mijo Mirković"
Mjesto
Pula
Datum
13.07
Godina
2012
Stranica
355
Mentor
Gonan Božac, Marli
Ključne riječi
organizacija; poslovni procesi; organizacijsko ponašanje
(organisation; business processes; organisational behaviour)
Sažetak
Proces zauzima sve veći značaj u poslovnom okruženju jer je putovanje, nema konačnog odredišta i u stalnoj je mjeni pod utjecajem okruženja. Procesnom orijentacijom osigurava se sloboda djelovanja ljudi u organizaciji poticanjem ljudi da budu «vlasnici svog posla», timski igrači i da se potiče motoviranost za uključenje u razrješenje problema, osigura dobrovoljna pomoć (organizacijsko građansko ponašanje), te se o poslu i zadacima promišlja, iznose ideje, donose odluke, predlažu prave incijative. Važnost stalnog usklađivanja ljudskog resursa s poslovnim procesima postaje značajno zbog dinamičnosti i brzine promjena traženih radnih aktivnosti, s druge strane strukturalna dimenzija mora osigurati, u različitim interpretacijama individua koje izvode procese, jednako organizacijsko ponašanje. Procesi su imovina organizacije, U svojoj biti poslovni procesi predstavljaju jedinstveni, neponovljivi, nekopirljivi, itd. model koji osigurava konkurentsku prednost organizacije. Organizacijsko ponašanje, s druge strane je rezultat interakcije i međuovisnosti između varijabli formalne organizacije i varijabli ljudskog čimbenika (Mittal, Kumar, 2001). Organizacije se fokusiraju se na to kako unaprijediti produktivnost, reducirati absentizam, obrtaj ljudi i devijantno ponašanje i povećati organizacijsko građansko ponašanje i zadovoljstvo poslom (Robbins i ostali, 2010, 26). Organizacijsko ponašanje mora pronaći mjeru strukturalne potpore koja bi osigurala usmjeravano i željeno organizacijsko ponašanje. Rezultati istraživanja upućiju na prednosti i važnost razumijevanja poslovnih procesa u funkciji usmjeravanja organizacijskog ponašanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli