Pregled bibliografske jedinice broj: 624061
Strategije marketinga za diferenciranje i pozicioniranje marketinške ponude
Strategije marketinga za diferenciranje i pozicioniranje marketinške ponude, 2003., diplomski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
CROSBI ID: 624061 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strategije marketinga za diferenciranje i pozicioniranje marketinške ponude
(Marketing strategies for differentiating and positioning marketing offers)
Autori
Andrlić, Berislav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet Zagreb
Mjesto
Zagreb
Datum
26.09
Godina
2003
Stranica
51
Mentor
Dr.sc. Jurica Pavičić
Ključne riječi
marketing; strategija
(marketing; strategy)
Sažetak
Kada pristupamo proučavanju marketinga, nismo u prvi mah svjesni činjenice da zalazimo u izučavanje jednog složenog sustava, koji je brojnim vezama i utjecajima uklopljen ne samo u gospodarenje u užem smislu riječi, već općenito u društvo i život. Premda se marketing aktivira u proizvodnji, njegovi su dometi izuzetno široki. Danas marketing funkcionira na svim razinama djelatnosti čovjeka. Osim što se pojavljuje u proizvodnji i razmjeni roba, javlja se također i u sektoru usluga što je posebice važno za temu ovog diplomskog rada tj. bankarstva.Pozicioniranje je pokušaj izdvajanja banke od konkurenata u realnim dimenzijama, s namjerom da se postigne prednost pred drugim bankama, za određene tržišne segmente. S druge strane, pozicioniranje treba pomoći korisnicima bankarskih usluga da upoznaju prave razlike između konkurentskih banaka, kako bi mogli sami izabrati banku koja će najbolje zadovoljiti njihove potrebe
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija