Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 624061

Strategije marketinga za diferenciranje i pozicioniranje marketinške ponude


Andrlić, Berislav
Strategije marketinga za diferenciranje i pozicioniranje marketinške ponude, 2003., diplomski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb


CROSBI ID: 624061 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Strategije marketinga za diferenciranje i pozicioniranje marketinške ponude
(Marketing strategies for differentiating and positioning marketing offers)

Autori
Andrlić, Berislav

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet Zagreb

Mjesto
Zagreb

Datum
26.09

Godina
2003

Stranica
51

Mentor
Dr.sc. Jurica Pavičić

Ključne riječi
marketing; strategija
(marketing; strategy)

Sažetak
Kada pristupamo proučavanju marketinga, nismo u prvi mah svjesni činjenice da zalazimo u izučavanje jednog složenog sustava, koji je brojnim vezama i utjecajima uklopljen ne samo u gospodarenje u užem smislu riječi, već općenito u društvo i život. Premda se marketing aktivira u proizvodnji, njegovi su dometi izuzetno široki. Danas marketing funkcionira na svim razinama djelatnosti čovjeka. Osim što se pojavljuje u proizvodnji i razmjeni roba, javlja se također i u sektoru usluga što je posebice važno za temu ovog diplomskog rada tj. bankarstva.Pozicioniranje je pokušaj izdvajanja banke od konkurenata u realnim dimenzijama, s namjerom da se postigne prednost pred drugim bankama, za određene tržišne segmente. S druge strane, pozicioniranje treba pomoći korisnicima bankarskih usluga da upoznaju prave razlike između konkurentskih banaka, kako bi mogli sami izabrati banku koja će najbolje zadovoljiti njihove potrebe

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište u Požegi

Profili:

Avatar Url Berislav Andrlić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Andrlić, Berislav
Strategije marketinga za diferenciranje i pozicioniranje marketinške ponude, 2003., diplomski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb
Andrlić, B. (2003) 'Strategije marketinga za diferenciranje i pozicioniranje marketinške ponude', diplomski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Andrli\'{c}, Berislav}, year = {2003}, pages = {51}, keywords = {marketing, strategija}, title = {Strategije marketinga za diferenciranje i pozicioniranje marketin\v{s}ke ponude}, keyword = {marketing, strategija}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Andrli\'{c}, Berislav}, year = {2003}, pages = {51}, keywords = {marketing, strategy}, title = {Marketing strategies for differentiating and positioning marketing offers}, keyword = {marketing, strategy}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font