Pregled bibliografske jedinice broj: 624059
Primjena modela za mjerenje kvalitete web mjesta u elektroničkom marketingu hotela u Republici Hrvatskoj
Primjena modela za mjerenje kvalitete web mjesta u elektroničkom marketingu hotela u Republici Hrvatskoj // Poslovna izvrsnost, 2 (2012), 27-47 (domaća recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 624059 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena modela za mjerenje kvalitete web mjesta u elektroničkom marketingu hotela u Republici Hrvatskoj
(APPLICATION OF WEB SERVICE QUALITY MODELS IN ELECTRONIC MARKETING IN CROATIAN HOSPITALITY)
Autori
Andrlić, Berislav
Izvornik
Poslovna izvrsnost (1846-3355) 2
(2012);
27-47
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
hotelijerstvo ; Internet ; web 2.0 ; kvaliteta
(hospitality ; Internet ; web 2.0. ; quality)
Sažetak
Teorijski gledano, Internet i web 2.0 tehnologije, kao jedni od najznačajnijih tehnoloških fenomena današnjice, pružaju subjektima hotelijerstva neke potpuno nove konkurentske mogućnosti. Internet pruža podršku cijelom nizu funkcija i procesa u gospodarskom subjektu u cilju razvoja proizvoda i pružanja kvalitete usluga za turiste.. Cilj rada je identificirati brojne modele koji sa više ili manje uspjeha vrednuju razinu kvalitete usluge na web mjestima hotela. Na osnovu informacija dobivenih metodama analize i sinteze, indukcije i dedukcije, te metode anketiranja, dobiveni su kvantitativni rezultati koji pokazuju razinu kvalitete web mjesta na odabranom uzorku hotela. Na osnovu dobivenih rezultata, moguće je kvalitetnije planirati, provoditi i kontrolirati marketinške strategije putem Interneta na hrvatskom hotelijerskom tržištu, vrednujući pri tome kvalitetu web mjesta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- EconLit
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- EconLit