Pregled bibliografske jedinice broj: 624057
Marketing u športu
Marketing u športu, 1997. (ekspertiza).
CROSBI ID: 624057 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing u športu
(Marketing in Sport)
Autori
Kontošić, Alen ;
Izvornik
Hrvatski
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ekspertiza
Godina
1997
Ključne riječi
šport ; marketing ; pokroviteljstvo u športu
(sport ; marketing ; sponsorship in sport)
Sažetak
U radu se nastoji sintetizirati najbitnije iz nekoliko različitih literarnih izvora na način da se neke temeljne elemente marketinga izolira i stavi u okvir športa kao instrument povećanja prosperiteta i profitabilnosti poduzeća i njegove ekspanzije u gospodarstvu, jer šport i suvremena kretanja u športu izuzetno povoljno djeluju na gospodarske aktivnosti. U daljnjem izlaganju nastoji se na jednostavan način objasniti bitnu razliku između pokroviteljstva, davanja priloga i mecenata te načini na koje pokrovitelji mogu izbjeći rizike koji mogu biti veći uslijed loših procjena, a samim time mogu dovesti do stvaranja neodgovarajućeg imagea, koji neko poduzeće želi ostvariti gospodarskim aktivnostima, jer medijska pozornost koju postižu pojedini segmenti športa je tolika da ciljne skupine na koje pokrovitelji usmjeravaju svoje aktivnosti pokroviteljstva u športu direktno identificiraju pokrovitelja i poistovjećuju ga sa karizmom koju posjeduju pojedini športaši ili športske momčadi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković", Pula,
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli