Pregled bibliografske jedinice broj: 624056
Čimbenici marketinškog okruženja u turizmu
Čimbenici marketinškog okruženja u turizmu // Praktični menadžment, 2 (2011), 2; 41-51 (recenziran, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 624056 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Čimbenici marketinškog okruženja u turizmu
(Factors of marketing environment in tourism)
Autori
Andrlić, Berislav
Izvornik
Praktični menadžment (1847-8107) 2
(2011), 2;
41-51
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
marketing ; tehnologija ; SCEPTICAL analiza
(marketing ; technology ; SCEPTICAL analysis)
Sažetak
Prilikom određivanja ciljnih tržišta i razvijanja marketinških mikseva, marketinški stručnjaci u turizmu se moraju se suočiti s mnogo varijabli koje se nalaze u okolini marketinga. Analiza okružja je proces ocjene i interpretacije informacija dobivenih istraživanjem okružja. Usporedno s razvojem svjetskog turizma, broj dominantnih čimbenika u marketinškom okruženju se povećava. Specifičan odnos između turizma i njegovog marketinškog okruženja podrazumijeva činjenicu da je potrebno mnogo pomnije promišljati i razumijevati utjecaj okruženja od onog kakvo je u drugim granama gospodarstva. Eksterno okruženje bilo koje gospodarske grane, a posebice turizma, sadrži mnoštvo međusobno zavisnih čimbenika koje je nužno na određeni način identificirati i klasificirati.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija