Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 624056

Čimbenici marketinškog okruženja u turizmu


Andrlić, Berislav
Čimbenici marketinškog okruženja u turizmu // Praktični menadžment, 2 (2011), 2; 41-51 (recenziran, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 624056 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Čimbenici marketinškog okruženja u turizmu
(Factors of marketing environment in tourism)

Autori
Andrlić, Berislav

Izvornik
Praktični menadžment (1847-8107) 2 (2011), 2; 41-51

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
marketing ; tehnologija ; SCEPTICAL analiza
(marketing ; technology ; SCEPTICAL analysis)

Sažetak
Prilikom određivanja ciljnih tržišta i razvijanja marketinških mikseva, marketinški stručnjaci u turizmu se moraju se suočiti s mnogo varijabli koje se nalaze u okolini marketinga. Analiza okružja je proces ocjene i interpretacije informacija dobivenih istraživanjem okružja. Usporedno s razvojem svjetskog turizma, broj dominantnih čimbenika u marketinškom okruženju se povećava. Specifičan odnos između turizma i njegovog marketinškog okruženja podrazumijeva činjenicu da je potrebno mnogo pomnije promišljati i razumijevati utjecaj okruženja od onog kakvo je u drugim granama gospodarstva. Eksterno okruženje bilo koje gospodarske grane, a posebice turizma, sadrži mnoštvo međusobno zavisnih čimbenika koje je nužno na određeni način identificirati i klasificirati.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište u Požegi

Profili:

Avatar Url Berislav Andrlić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Andrlić, Berislav
Čimbenici marketinškog okruženja u turizmu // Praktični menadžment, 2 (2011), 2; 41-51 (recenziran, pregledni rad, znanstveni)
Andrlić, B. (2011) Čimbenici marketinškog okruženja u turizmu. Praktični menadžment, 2 (2), 41-51.
@article{article, author = {Andrli\'{c}, Berislav}, year = {2011}, pages = {41-51}, keywords = {marketing, tehnologija, SCEPTICAL analiza}, journal = {Prakti\v{c}ni menad\v{z}ment}, volume = {2}, number = {2}, issn = {1847-8107}, title = {\v{C}imbenici marketin\v{s}kog okru\v{z}enja u turizmu}, keyword = {marketing, tehnologija, SCEPTICAL analiza} }
@article{article, author = {Andrli\'{c}, Berislav}, year = {2011}, pages = {41-51}, keywords = {marketing, technology, SCEPTICAL analysis}, journal = {Prakti\v{c}ni menad\v{z}ment}, volume = {2}, number = {2}, issn = {1847-8107}, title = {Factors of marketing environment in tourism}, keyword = {marketing, technology, SCEPTICAL analysis} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font