Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 624055

Utjecaj Interneta na marketinške strategije u turističkom ugostiteljstvu


Andrlić, Berislav
Utjecaj Interneta na marketinške strategije u turističkom ugostiteljstvu, 2011., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek


CROSBI ID: 624055 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj Interneta na marketinške strategije u turističkom ugostiteljstvu
(Impact of Internet on marketing strategies in hospitality)

Autori
Andrlić, Berislav

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija

Fakultet
Ekonomski fakultet u Osijeku

Mjesto
Osijek

Datum
26.05

Godina
2011

Stranica
388

Mentor
Prof.dr.sc. Drago Ružić

Neposredni voditelj
Prof.dr.sc. Drago Ružić

Ključne riječi
internet; marketing; turističko ugostiteljstvo
(internet; marketing; hospitality)

Sažetak
Sustavna i detaljna prezentacija primjene e-marketinga u segmentu hotelijerstva uvažila je dostupna i recentna svjetska iskustva i hrvatsku turističko-ugostiteljsku praksu u doktorskoj disertaciji. Sekundarna istraživanja potvrdila su prvu hipotezu jer je porast broja korisnika Interneta utjecao na povećanje primjene Interneta u hotelijerstvu kao transakcijskog, distribucijskog i promocijskog kanala, ali i kao potpuno novog tržišnog prostora. U teorijskom smislu očekivani znanstveni doprinos ekonomskoj znanostima ove disertacije izražava se u razvoju znanstvene misli o procesu upravljanja marketingom u turističkom ugostiteljstvu. Počevši od povijesnog konteksta pojma, kroz elaboraciju vrsta sudionika na tržištu i specifičnosti njihovih marketinških odnosa na Internetu, razvijena su znanstvena saznanja o e-marketingu u turističkom ugostiteljstvu. Pregled domaće i inozemne literature, kao i provedena primarna i sekundarna istraživanja čine značajan prilog ekonomskoj i marketinškoj znanosti. Teorijski znanstveni doprinos je iskazan i istraživanjem i sistematizacijom uloge modela za vrednovanje kvalitete web site-ova u turističkom ugostiteljstvu. Na kraju, teoretski doprinos je prikazan i kroz pregled čimbenika koji utječu na ponašanje potrošača u turističkom ugostiteljstvu, gdje je posebice apostrofiran Internet kao medij, ali i kao novi tržišni prostor. U aplikativnom smislu očekivani doprinos ekonomskoj znanosti izražen je u detaljnim analizama koje pokazuju sve veću primjenu Interneta u području turističkog ugostiteljstva. Rezultati istraživanja mogu imati široku primjenu u strateškom marketinškom planiranju turističkougostiteljskih subjekata. Turističkougostiteljski subjekti bi trebali akceptirati Internet u svom marketinškom poslovanju, i nove mogućnosti koje on nudi, kao sastavni dio suvremenog marketinškog koncepta, te ga kao takvog inkorporirati u svoju misiju, viziju i dugoročnu strategiju. Unatoč razvijenim e-marketinškim tehnikama inozemnih turističkougostiteljskih subjekata, subjekti na hrvatskom tržištu pokazuju nedovoljnu razinu implementacije istih. Međutim, teoretska razmatranja i dobiveni rezultati dijagnosticiraju stanje primjene i sa strane potrošača, te im ukazuju na sve prednosti koje im Internet omogućuje, jer je potvrđena pretpostavka da ovaj kanal još nedovoljno koriste u planiranju turističkougostiteljske kupnje. Slijedom toga, dobiveni rezultati bi trebali potaknuti mogućnost intenzivnijeg marketinškog korištenja Interneta u hrvatskoj turističko-ugostiteljskoj praksi, koje je trenutno na nedovoljnoj razini.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište u Požegi

Profili:

Avatar Url Berislav Andrlić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Andrlić, Berislav
Utjecaj Interneta na marketinške strategije u turističkom ugostiteljstvu, 2011., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
Andrlić, B. (2011) 'Utjecaj Interneta na marketinške strategije u turističkom ugostiteljstvu', doktorska disertacija, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Andrli\'{c}, Berislav}, year = {2011}, pages = {388}, keywords = {internet, marketing, turisti\v{c}ko ugostiteljstvo}, title = {Utjecaj Interneta na marketin\v{s}ke strategije u turisti\v{c}kom ugostiteljstvu}, keyword = {internet, marketing, turisti\v{c}ko ugostiteljstvo}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Andrli\'{c}, Berislav}, year = {2011}, pages = {388}, keywords = {internet, marketing, hospitality}, title = {Impact of Internet on marketing strategies in hospitality}, keyword = {internet, marketing, hospitality}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font