Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 624053

Razmatranje međuodnosa čimbenika geografije i turizma u uvjetima održivog razvoja


Andrlić, Berislav; Marinović, Maja
Razmatranje međuodnosa čimbenika geografije i turizma u uvjetima održivog razvoja // Zbornik međunarodnog znanstvenog skupa „Trgovina u kontekstu održivog razvoja“
Zagreb, Hrvatska: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 624053 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razmatranje međuodnosa čimbenika geografije i turizma u uvjetima održivog razvoja
(Consideration of interrelationship of factors of geography and tourism in terms of sustainable development)

Autori
Andrlić, Berislav ; Marinović, Maja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik međunarodnog znanstvenog skupa „Trgovina u kontekstu održivog razvoja“ / - : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012

ISBN
978-953-6025-62-6

Skup
MeđunarodnI znanstvenI skup „Trgovina u kontekstu održivog razvoja“

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 21.11.2012. - 22.11.2012

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
turistička geografija; tržište; makrookruženje; SCEPTICAL analiza
(turist geography; market; macroeconomy; SCECPTICAL analysis)

Sažetak
Rad razmatra osnovne pojmove koji su bitni za razumijevanje održivog turizma kao jedne od najbrže rastućih i najprofitabilnijih industrija današnjice. Brojnost tiskanih članaka, knjiga i drugih publikacija na temu interdisciplinarnog područja geografije i marketinga svjedoči o nezaobilaznosti primjene geografije u turizmu. Iako se marketing u turizmu pojavljuje i češće primjenjuje tek nakon šezdesetih godina prošlog stoljeća, danas su svjetska teoretska znanja u ovoj disciplini već vrlo razvijena i predstavljaju temelj i osnovnu orijentaciju u upravljanju poslovanjem u turizmu. Održivo poslovanje u turizmu zbog izuzetno promjenljivog i kompleksnog okruženja sve je teže bez djelotvornog marketinškog i geografskog promišljanja i planiranja. Jedan on najčešće korištenih i najobuhvatnijih modela istraživanja makrookruženja u turizmu je SCEPTICAL analiza, koja uzima u obzir utjecaje okruženja s obzirom na: društvene čimbenike (social), kulturne čimbenike (cultural), ekonomske čimbenike (economical), fizičke čimbenike (physical), tehničke čimbenike (technical), međunarodne čimbenike (international), komunikacijske i infrastrukturne čimbenike (communications and infrastructure), administrativne i institucionalne čimbenike (administrative and institutional) te pravne i političke čimbenike (legal and political). Tekst rada obuhvaća navedenu problematiku uz osvrt na trendove broja turista u svijetu i na tržištu Republike Hrvatske.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište u Požegi

Profili:

Avatar Url Berislav Andrlić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Andrlić, Berislav; Marinović, Maja
Razmatranje međuodnosa čimbenika geografije i turizma u uvjetima održivog razvoja // Zbornik međunarodnog znanstvenog skupa „Trgovina u kontekstu održivog razvoja“
Zagreb, Hrvatska: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Andrlić, B. & Marinović, M. (2012) Razmatranje međuodnosa čimbenika geografije i turizma u uvjetima održivog razvoja. U: Zbornik međunarodnog znanstvenog skupa „Trgovina u kontekstu održivog razvoja“.
@article{article, author = {Andrli\'{c}, Berislav and Marinovi\'{c}, Maja}, year = {2012}, keywords = {turisti\v{c}ka geografija, tr\v{z}i\v{s}te, makrookru\v{z}enje, SCEPTICAL analiza}, isbn = {978-953-6025-62-6}, title = {Razmatranje me\djuodnosa \v{c}imbenika geografije i turizma u uvjetima odr\v{z}ivog razvoja}, keyword = {turisti\v{c}ka geografija, tr\v{z}i\v{s}te, makrookru\v{z}enje, SCEPTICAL analiza}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Andrli\'{c}, Berislav and Marinovi\'{c}, Maja}, year = {2012}, keywords = {turist geography, market, macroeconomy, SCECPTICAL analysis}, isbn = {978-953-6025-62-6}, title = {Consideration of interrelationship of factors of geography and tourism in terms of sustainable development}, keyword = {turist geography, market, macroeconomy, SCECPTICAL analysis}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font