Pregled bibliografske jedinice broj: 623915
SWOT matrica kao osnova strategije poduzeća
SWOT matrica kao osnova strategije poduzeća, 2005. (rukopis).
CROSBI ID: 623915 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
SWOT matrica kao osnova strategije poduzeća
(SWOT matrix as a company strategy basis)
Autori
Kontošić, Alen
Izvornik
Hrvatski
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, rukopis
Godina
2005
Ključne riječi
SWOT analiza; SWOT matrica; poduzeće Konto d.o.o.
(SWOT analysis; SWOT matrix; company Konto L.L.C.)
Sažetak
Sveobuhvatna definicija SWOT matrice ima u vidu određivanje svrhe ili misije i osnovnih dugoročnih ciljeva poduzeća, te usvajanje pravaca akcija i alokacije resursa nužnih za ostvarivanje tih ciljeva. Strategija daje okvir za planove i služi kao osnovica za stvaranje željenih taktika i drugih aktivnosti u upravljanju. SWOT analiza služi za jačanje snaga i prilika, koje u interakciji utječu na jačanje poduzeća, na način da se slabosti trebaju minimizirati i izbjegavati te, ukoliko je to moguće, konvertirati u snagu. Isto se tako trebaju minimizirati i izbjegavati prijetnje i konvertirati u prilike.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković", Pula,
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli