Pregled bibliografske jedinice broj: 623913
Klišeji i interkulturalnost u ranom učenju stranih jezika
Klišeji i interkulturalnost u ranom učenju stranih jezika // Semantika prirodnog jezika i metajezik semantike / Granić, Jagoda (ur.).
Zagreb : Split: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2005. str. 429-436 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 623913 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Klišeji i interkulturalnost u ranom učenju stranih jezika
(Clichés and Inter-Cultural Education in Early Foreign Language Learning)
Autori
Legac, Vladimir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Semantika prirodnog jezika i metajezik semantike
/ Granić, Jagoda - Zagreb : Split : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2005, 429-436
ISBN
953-96391-6-6
Skup
Semantika prirodnog jezika i metajezik semantike
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 14.05.2004. - 16.05.2004
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
klišeji; interkulturalnost; rano učenje stranih jezika; etnocentrizam
(clichés; intercultural education; early foreign language teaching; ethnocentrism)
Sažetak
Nakon definiranja pojmova u radu se govori o odnosu između čovjeka, jezika i kultura, a naročito je riječ o mjestu klišeja u jeziku. Potom se analiziraju razlozi za uvrštavanje klišeja u rano učenje stranih jezika i govori o njihovu pravilnom podučavanju u toj nastavi te o njihovu mjestu u interkulturalnoj nastavi stranih jezika kao važnom čimbeniku za smanjenje etnocentrizma.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija