Pregled bibliografske jedinice broj: 623864
Razvoj interkulturalne svjesnosti kod učenika mlađe školske dobi
Razvoj interkulturalne svjesnosti kod učenika mlađe školske dobi // Dijete i jezik danas / Zavičajnost u nastavi hrvatskog jezika interkulturalnost u nastavi stranih jezika / Bagarić, Vesna ; Blažeka, Đuro ; Filipan-Žignić, Blaženka ; Hranjec, Stjepan: Legac, Vladimir ; Smajić, Dubravka ; Radišić, Mirna, Vodopija, Irena (ur.).
Čakovec : Osijek: Odsjek u Čakovcu Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ; Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2007. str. 139-159 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 623864 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razvoj interkulturalne svjesnosti kod učenika mlađe školske dobi
(Developing Young Learners' Intercultural Awareness)
Autori
Legac, Vladimir ; Mikulan, Krunoslav, Siročić, Dunja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Dijete i jezik danas / Zavičajnost u nastavi hrvatskog jezika interkulturalnost u nastavi stranih jezika
/ Bagarić, Vesna ; Blažeka, Đuro ; Filipan-Žignić, Blaženka ; Hranjec, Stjepan: Legac, Vladimir ; Smajić, Dubravka ; Radišić, Mirna, Vodopija, Irena - Čakovec : Osijek : Odsjek u Čakovcu Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ; Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2007, 139-159
ISBN
978-953-6965-07-6
Skup
Dijete i jezik danas / Zavičajnost u nastavi hrvatskog jezika interkulturalnost u nastavi stranih jezika
Mjesto i datum
Čakovec, Hrvatska, 25.11.2005
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
interkulturalna svjesnost; učenje stranih jezika; učenici stranih jezika mlađe školske dobi
(intercultural awareness; foreign language teaching; young foreign language learners)
Sažetak
Učenje stranog jezika podrazumijeva i proces akulturacije te upoznavanje s različitim društvenim normama i kultuloroškim aspektima. Podučavajući strani jezik učenike pripremamo za uspješnu komunikaciju na stranom jeziku, ali i za čitav niz međukulturalnih kontakata. Dodir sa stranom kulturom odražava se i na poimanje vlastite kulture. Jedna od važnih postavki dokumenta Common European Framework for Language Learning, Teaching and Assessment, koji određuje europsku jezičnu politiku, jest razvoj interkulturalnosti. U ovom se radu ispituje učestalost nekih aktivnosti vezanih uz podučavanje kulturoloških sadržaja u osnovnoj školi kao i njihova važnost za učenike. Zatim se analiziraju mogućnosti razvoja interkulturalne svjesnosti kod učenika mlađe školske dobi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb