Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 623844

Sramežljivost u monolingvalnih i bilingvlnih učenika i njezina povezanost s uspjehom u učenju engleskog kao stranog jezika


Legac, Vladimir
Sramežljivost u monolingvalnih i bilingvlnih učenika i njezina povezanost s uspjehom u učenju engleskog kao stranog jezika // Učitelj : godišnjak Visoke učiteljske škole u Čakovcu, 7 (2007), 223-240 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 623844 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Sramežljivost u monolingvalnih i bilingvlnih učenika i njezina povezanost s uspjehom u učenju engleskog kao stranog jezika
(Shyness in Monolingual and Bilingual Students and Its Relationship to Achievement in Learning English as a Foreign Language)

Autori
Legac, Vladimir

Izvornik
Učitelj : godišnjak Visoke učiteljske škole u Čakovcu (1333-1396) 7 (2007); 223-240

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
sramežljivost; bilingvizam; strah od stranoga jezika; uspjeh u učenju engleskoga kao stranog jezika u vidu završne ocjene
(shyness; bilingualism; foreign language anxiety; achievement in learning EFL in the form of school grade)

Sažetak
Prvi dio ovoga rada analizira sramežljivost i bilingvizam iz teorijske perspektive. Definiraju se pojmovi te daju neke temeljne činjenice o njima. Autor naglašava moguću negativnu povezanost između sramežljivost i straha od stranoga jezika te opisuje najvažnije negativne učinke straha od jezika u učenju stranih jezika. Drugi je dio rada kvantitativna i kvalitativna rasprava istraživanja sramežljivosti kod monolingvalnih i bilingvalnih učenika osnovne škole koji uče engleski kao strani jezik u različitim dijelovima Hrvatske i analiza uspjeha tih dviju ispitivanih grupa u vidu završne ocjene iz engleskoga jezika. Dvije se grupe uspoređuje kroz vrijednosti mjera centralne tendencije i varijabilnosti. Slijedi analiza srednjih vrijednosti za sve tvrdnje iz upitnika za monolingvalne i bilingvalne učenike te analiza rezultata dobivenih t-testom. Rezultati potvrđuju viši stupanj sramežljivost kod monolingvalnih nego kod bilingvalnih učenika. Nismo ustanovili nikakvu povezanost između sramežljivosti i uspjeha u učenju engleskoga kao stranog jezika kod monolingvalnih učenika u vidu završne ocjene. Rezultati pokazuju laku pozitivnu povezanost između tih dviju varijabli kod bilingvalnih učenika, no povezanost nije statistički značajna.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vladimir Legac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Legac, Vladimir
Sramežljivost u monolingvalnih i bilingvlnih učenika i njezina povezanost s uspjehom u učenju engleskog kao stranog jezika // Učitelj : godišnjak Visoke učiteljske škole u Čakovcu, 7 (2007), 223-240 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Legac, V. (2007) Sramežljivost u monolingvalnih i bilingvlnih učenika i njezina povezanost s uspjehom u učenju engleskog kao stranog jezika. Učitelj : godišnjak Visoke učiteljske škole u Čakovcu, 7, 223-240.
@article{article, author = {Legac, Vladimir}, year = {2007}, pages = {223-240}, keywords = {srame\v{z}ljivost, bilingvizam, strah od stranoga jezika, uspjeh u u\v{c}enju engleskoga kao stranog jezika u vidu zavr\v{s}ne ocjene}, journal = {U\v{c}itelj : godi\v{s}njak Visoke u\v{c}iteljske \v{s}kole u \v{C}akovcu}, volume = {7}, issn = {1333-1396}, title = {Srame\v{z}ljivost u monolingvalnih i bilingvlnih u\v{c}enika i njezina povezanost s uspjehom u u\v{c}enju engleskog kao stranog jezika}, keyword = {srame\v{z}ljivost, bilingvizam, strah od stranoga jezika, uspjeh u u\v{c}enju engleskoga kao stranog jezika u vidu zavr\v{s}ne ocjene} }
@article{article, author = {Legac, Vladimir}, year = {2007}, pages = {223-240}, keywords = {shyness, bilingualism, foreign language anxiety, achievement in learning EFL in the form of school grade}, journal = {U\v{c}itelj : godi\v{s}njak Visoke u\v{c}iteljske \v{s}kole u \v{C}akovcu}, volume = {7}, issn = {1333-1396}, title = {Shyness in Monolingual and Bilingual Students and Its Relationship to Achievement in Learning English as a Foreign Language}, keyword = {shyness, bilingualism, foreign language anxiety, achievement in learning EFL in the form of school grade} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font