Pregled bibliografske jedinice broj: 623840
Strah od komunikacije u monolingvalnih i bilingvalnih učenika
Strah od komunikacije u monolingvalnih i bilingvalnih učenika // Jezična politika i jezična stvarnost / Granić, Jagoda (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2009. str. 277-286
CROSBI ID: 623840 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strah od komunikacije u monolingvalnih i bilingvalnih učenika
(Communication Apprehension in Monolingual and Bilingual Students)
Autori
Legac, Vladimir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Jezična politika i jezična stvarnost
Urednik/ci
Granić, Jagoda
Izdavač
Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)
Grad
Zagreb
Godina
2009
Raspon stranica
277-286
ISBN
978-953-7494-02-5
Ključne riječi
strah od komunikacije, strah od stranoga jezika, bilingvizam, učenje engleskoga kao stranog jezika, uspjeh u učenju engleskoga kao stranog jezika
(communication apprehension, FL anxiety, bilingualism, learning EFL, achievement in learning EFL)
Sažetak
U radu se analiziraju rezultati istraživanja straha od komunikacije kod monolingvalnih i bilingvalnih učenika osnovne škole koji uče engleski kao strani jezik, i to u različitim dijelovima Hrvatske. Analizira se i uspjeh u učenju engleskog jezika u vidu završne ocjene iz engleskog jezika. Rezultati potvrđuju statistički značajan viši stupanj straha od komunikacije kod monolingvalnih nego kod bilingvalnih učenika. Nije utvrđena statistički značajna povezanost između straha od komunikacije i uspjeha u učenju engleskoga kao stranog jezika u vidu završne ocjene iz engleskog jezika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija