Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 623838

Intensity of Motivation in Monolingal and Bilingual Students in Learning English (The Relationship between Intensity of Motivation and Achievement in Listening Comprehension in English as a Foreign Langauge)


Legac, Vladimir
Intensity of Motivation in Monolingal and Bilingual Students in Learning English (The Relationship between Intensity of Motivation and Achievement in Listening Comprehension in English as a Foreign Langauge) // Kutatások 2009 / Tóth, Sándor Attila (ur.).
Baja: Eötvös József College Press, 2010. str. 120-128


CROSBI ID: 623838 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Intensity of Motivation in Monolingal and Bilingual Students in Learning English (The Relationship between Intensity of Motivation and Achievement in Listening Comprehension in English as a Foreign Langauge)

Autori
Legac, Vladimir

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Kutatások 2009

Urednik/ci
Tóth, Sándor Attila

Izdavač
Eötvös József College Press

Grad
Baja

Godina
2010

Raspon stranica
120-128

ISBN
978-963-7290-66-4

Ključne riječi
monolingual and bilingual learners of EFL, intensity of motivation, achievement in listening skill in EFL

Sažetak
Prvi dio rada analizira intenzitet motivacije i biligvizam s teorijskog gledišta i daje kraći pregled najrelevantnije literature. Definiraju se ključni pojmovi i iznose najvažnije činjenice o intenzitetu motivacije i dvojezičnosti. Autor naglašava mogući pozitivan odnos između intenziteta motivacije kao važnog afektivnog čimbenika i uspjeha u učenju engleskoga kao stranog jezika. Drugi dio rada predstavlja analizu rezultata intenziteta motiviacije u monolingvalnih i bilingvalnih učenika engleskoga kao stranog jezika u četiri županije u Hrvatskoj. Dvije se grupe uspoređuju kroz vrijednosti centralne tendencije i varijabilnosti. Potom slijedi analiza t-testa i koeficijenata korelacije između intenziteta motivacije i uspjeha u učenju engleskoga kao stranog jezika u obliku završne ocjene iz tog predmeta. Dobiveni rezultati pokazali su višu razinu intenziteta motivacije kod bilingvalnih nego kod monolingvalnih učenika engleskoga kao stranog jezika. Razlika je bila statistički značajna. Nalazi su istraživanja pokazali i vrlo visoku i statistički značajnu povezanost između tih dviju varijabli kako kod monolingvalnih tako i kod bilingvalnih ispitanika.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vladimir Legac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Legac, Vladimir
Intensity of Motivation in Monolingal and Bilingual Students in Learning English (The Relationship between Intensity of Motivation and Achievement in Listening Comprehension in English as a Foreign Langauge) // Kutatások 2009 / Tóth, Sándor Attila (ur.).
Baja: Eötvös József College Press, 2010. str. 120-128
Legac, V. (2010) Intensity of Motivation in Monolingal and Bilingual Students in Learning English (The Relationship between Intensity of Motivation and Achievement in Listening Comprehension in English as a Foreign Langauge). U: Tóth, S. (ur.) Kutatások 2009. Baja, Eötvös József College Press, str. 120-128.
@inbook{inbook, author = {Legac, Vladimir}, editor = {T\'{o}th, S.}, year = {2010}, pages = {120-128}, keywords = {monolingual and bilingual learners of EFL, intensity of motivation, achievement in listening skill in EFL}, isbn = {978-963-7290-66-4}, title = {Intensity of Motivation in Monolingal and Bilingual Students in Learning English (The Relationship between Intensity of Motivation and Achievement in Listening Comprehension in English as a Foreign Langauge)}, keyword = {monolingual and bilingual learners of EFL, intensity of motivation, achievement in listening skill in EFL}, publisher = {E\"{o}tv\"{o}s J\'{o}zsef College Press}, publisherplace = {Baja} }
@inbook{inbook, author = {Legac, Vladimir}, editor = {T\'{o}th, S.}, year = {2010}, pages = {120-128}, keywords = {monolingual and bilingual learners of EFL, intensity of motivation, achievement in listening skill in EFL}, isbn = {978-963-7290-66-4}, title = {Intensity of Motivation in Monolingal and Bilingual Students in Learning English (The Relationship between Intensity of Motivation and Achievement in Listening Comprehension in English as a Foreign Langauge)}, keyword = {monolingual and bilingual learners of EFL, intensity of motivation, achievement in listening skill in EFL}, publisher = {E\"{o}tv\"{o}s J\'{o}zsef College Press}, publisherplace = {Baja} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font