Pregled bibliografske jedinice broj: 623838
Intensity of Motivation in Monolingal and Bilingual Students in Learning English (The Relationship between Intensity of Motivation and Achievement in Listening Comprehension in English as a Foreign Langauge)
Intensity of Motivation in Monolingal and Bilingual Students in Learning English (The Relationship between Intensity of Motivation and Achievement in Listening Comprehension in English as a Foreign Langauge) // Kutatások 2009 / Tóth, Sándor Attila (ur.).
Baja: Eötvös József College Press, 2010. str. 120-128
CROSBI ID: 623838 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Intensity of Motivation in Monolingal and Bilingual Students in Learning English (The Relationship between Intensity of Motivation and Achievement in Listening Comprehension in English as a Foreign Langauge)
Autori
Legac, Vladimir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Kutatások 2009
Urednik/ci
Tóth, Sándor Attila
Izdavač
Eötvös József College Press
Grad
Baja
Godina
2010
Raspon stranica
120-128
ISBN
978-963-7290-66-4
Ključne riječi
monolingual and bilingual learners of EFL, intensity of motivation, achievement in listening skill in EFL
Sažetak
Prvi dio rada analizira intenzitet motivacije i biligvizam s teorijskog gledišta i daje kraći pregled najrelevantnije literature. Definiraju se ključni pojmovi i iznose najvažnije činjenice o intenzitetu motivacije i dvojezičnosti. Autor naglašava mogući pozitivan odnos između intenziteta motivacije kao važnog afektivnog čimbenika i uspjeha u učenju engleskoga kao stranog jezika. Drugi dio rada predstavlja analizu rezultata intenziteta motiviacije u monolingvalnih i bilingvalnih učenika engleskoga kao stranog jezika u četiri županije u Hrvatskoj. Dvije se grupe uspoređuju kroz vrijednosti centralne tendencije i varijabilnosti. Potom slijedi analiza t-testa i koeficijenata korelacije između intenziteta motivacije i uspjeha u učenju engleskoga kao stranog jezika u obliku završne ocjene iz tog predmeta. Dobiveni rezultati pokazali su višu razinu intenziteta motivacije kod bilingvalnih nego kod monolingvalnih učenika engleskoga kao stranog jezika. Razlika je bila statistički značajna. Nalazi su istraživanja pokazali i vrlo visoku i statistički značajnu povezanost između tih dviju varijabli kako kod monolingvalnih tako i kod bilingvalnih ispitanika.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Filologija