Pregled bibliografske jedinice broj: 623805
Projekt: matematički kviz
Projekt: matematički kviz // Matematika i škola, 54 (2010), 157-160 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 623805 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Projekt: matematički kviz
(Project: mathematical quiz)
Autori
Loparić, Sanja
Izvornik
Matematika i škola (1332-0327) 54
(2010);
157-160
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
projekt; matematika; kviz
(project; mathematics; quiz)
Sažetak
U današnje doba brzog razvoja znanja javlja se potreba za što efikasnijim i bržim načinima prenošenja i usvajanja znanja. Također je neophodno da buduće generacije postanu sposobne samostalno učiti, istraživati područja koja su im zanimljiva i svojom kreativnošću doprinose razvoju i napretku u tim područjima. Nastava se sve više orijentira učeniku, učenik je u centru nastave, a nastavnik sudjeluje kao pomagač, organizator i motivator u nastavi. Predavačka i frontalna nastava stoga se zamjenjuju istraživačkom i timskom nastavom. Jedna od efikasnih i popularnih nastavnih metoda sve je češće projektna nastava u kojoj učenici koristeći suvremene tehnologije te znanja ljudi koji su stručnjaci u određenom području (koristeći Internet, e-mail ili osobnim kontaktima) istražuju određenu temu i kroz izradu projekta uče. U nastavku je predstavljen jedan projekt koji su izradili učenici Tehničke škole iz Čakovca, a objedinjuje znanja iz matematike i informatike.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija