Pregled bibliografske jedinice broj: 623797
Communication Apprehension and Listening Skill in Monolingual and Bilingual Learners of English as a Foreign Language
Communication Apprehension and Listening Skill in Monolingual and Bilingual Learners of English as a Foreign Language // Kutatások 2008 / Steinerné Molnar, Judith i Tóth, Sándor Attila (ur.).
Baja: Eötvös József College Press, 2009. str. 401-411
CROSBI ID: 623797 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Communication Apprehension and Listening Skill in Monolingual and Bilingual Learners of English as a Foreign Language
Autori
Legac, Vladimir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Kutatások 2008
Urednik/ci
Steinerné Molnar, Judith i Tóth, Sándor Attila
Izdavač
Eötvös József College Press
Grad
Baja
Godina
2009
Raspon stranica
401-411
ISBN
978 963 7290 633
Ključne riječi
communication apprehension, bilingualism, FL anxiety, achievement in listening comprehension in learning EFL
Sažetak
Rad najprije donosi teorijske spoznaje o strahu od komunikacije i njegovoj povezanosti sa strahom od jezika te spominje nove stavove prema bilingvalnosti i neke naznake mogućih prednosti bilingvalnih osoba kao i novi tretman vještinje razumijevanja slušanjem u učenju stranih jezika. Potom slijedi analiza i rasprava rezultata dobivenih istraživanjem straha od komunikacije i uspjeha u vještini razumijevanja slušanjem u osnovnoškolskih monolingvalnih i bilingvalnih učenika engleskoga kao stranoga jezika u Hrvatskoj. Dvije se grupe uspoređuju kroz vrijednosti centralne tendencije i varijabilnosti. Potom slijedi analiza rezultata t-testa kao i koeficjenata korelacije između straha od komunikacije i uspjeha u razumijevanju slušanjem. Utvrđen je statistički značajan viši stupanj straha od komunikacije kod monolingvalnih nego kod bilingvalnih učenika. Nije utvrđena statistički značajna povezanost između straha od komunikacije i uspjeha u razumijevanju slušanjem.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Filologija