Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 623797

Communication Apprehension and Listening Skill in Monolingual and Bilingual Learners of English as a Foreign Language


Legac, Vladimir
Communication Apprehension and Listening Skill in Monolingual and Bilingual Learners of English as a Foreign Language // Kutatások 2008 / Steinerné Molnar, Judith i Tóth, Sándor Attila (ur.).
Baja: Eötvös József College Press, 2009. str. 401-411


CROSBI ID: 623797 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Communication Apprehension and Listening Skill in Monolingual and Bilingual Learners of English as a Foreign Language

Autori
Legac, Vladimir

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Kutatások 2008

Urednik/ci
Steinerné Molnar, Judith i Tóth, Sándor Attila

Izdavač
Eötvös József College Press

Grad
Baja

Godina
2009

Raspon stranica
401-411

ISBN
978 963 7290 633

Ključne riječi
communication apprehension, bilingualism, FL anxiety, achievement in listening comprehension in learning EFL

Sažetak
Rad najprije donosi teorijske spoznaje o strahu od komunikacije i njegovoj povezanosti sa strahom od jezika te spominje nove stavove prema bilingvalnosti i neke naznake mogućih prednosti bilingvalnih osoba kao i novi tretman vještinje razumijevanja slušanjem u učenju stranih jezika. Potom slijedi analiza i rasprava rezultata dobivenih istraživanjem straha od komunikacije i uspjeha u vještini razumijevanja slušanjem u osnovnoškolskih monolingvalnih i bilingvalnih učenika engleskoga kao stranoga jezika u Hrvatskoj. Dvije se grupe uspoređuju kroz vrijednosti centralne tendencije i varijabilnosti. Potom slijedi analiza rezultata t-testa kao i koeficjenata korelacije između straha od komunikacije i uspjeha u razumijevanju slušanjem. Utvrđen je statistički značajan viši stupanj straha od komunikacije kod monolingvalnih nego kod bilingvalnih učenika. Nije utvrđena statistički značajna povezanost između straha od komunikacije i uspjeha u razumijevanju slušanjem.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vladimir Legac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Legac, Vladimir
Communication Apprehension and Listening Skill in Monolingual and Bilingual Learners of English as a Foreign Language // Kutatások 2008 / Steinerné Molnar, Judith i Tóth, Sándor Attila (ur.).
Baja: Eötvös József College Press, 2009. str. 401-411
Legac, V. (2009) Communication Apprehension and Listening Skill in Monolingual and Bilingual Learners of English as a Foreign Language. U: Steinerné Molnar, Judith i Tóth, Sándor Attila (ur.) Kutatások 2008. Baja, Eötvös József College Press, str. 401-411.
@inbook{inbook, author = {Legac, Vladimir}, year = {2009}, pages = {401-411}, keywords = {communication apprehension, bilingualism, FL anxiety, achievement in listening comprehension in learning EFL}, isbn = {978 963 7290 633}, title = {Communication Apprehension and Listening Skill in Monolingual and Bilingual Learners of English as a Foreign Language}, keyword = {communication apprehension, bilingualism, FL anxiety, achievement in listening comprehension in learning EFL}, publisher = {E\"{o}tv\"{o}s J\'{o}zsef College Press}, publisherplace = {Baja} }
@inbook{inbook, author = {Legac, Vladimir}, year = {2009}, pages = {401-411}, keywords = {communication apprehension, bilingualism, FL anxiety, achievement in listening comprehension in learning EFL}, isbn = {978 963 7290 633}, title = {Communication Apprehension and Listening Skill in Monolingual and Bilingual Learners of English as a Foreign Language}, keyword = {communication apprehension, bilingualism, FL anxiety, achievement in listening comprehension in learning EFL}, publisher = {E\"{o}tv\"{o}s J\'{o}zsef College Press}, publisherplace = {Baja} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font