Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 623792

Shyness and Achievement in Listening Comprehension of EFL in Croatian Monolingual and Bilingual Students


Legac, Vladimir
Shyness and Achievement in Listening Comprehension of EFL in Croatian Monolingual and Bilingual Students // Kutatások 2007 / Steinerné Molnar, Judith i Tóth, Sándor Attila (ur.).
Baja: Eötvös József College Press, 2008. str. 465-475


CROSBI ID: 623792 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Shyness and Achievement in Listening Comprehension of EFL in Croatian Monolingual and Bilingual Students

Autori
Legac, Vladimir

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Kutatások 2007

Urednik/ci
Steinerné Molnar, Judith i Tóth, Sándor Attila

Izdavač
Eötvös József College Press

Grad
Baja

Godina
2008

Raspon stranica
465-475

ISBN
978-963-7290-57-2

Ključne riječi
shyness, achievement in listening comprehension, bilingualism, EFL

Sažetak
Rad najprije daje kraći teorijski pregled dosadašnjih spoznaja o sramežljivosti, bilingvizmu i vještini slušanjem. Autor naglašava moguću negativnu povezanost između sramežljivosti i uspjeha u razumijevanju slušanjem te spominje neke naznake mogućih prednosti bilingvalnih osoba u učenju stranih jezika. Središnji dio rada donosi analizu nalaza istraživanja sramežljivosti i uspjeha u razumijevanju slušanjem kod monolingvalnih i bilingvalnih učenika koji uče engleski kao strani jezik u osnovnoj školi u četiri županije u Hrvatskoj. Rezultati potvrđuju statistički značajan viši stupanj sramežljivosti kod monolingvalnih nego kod bilingvalnih učenika kao i statistički značajan viši stupanj uspjeha u razumijevanju slušanjem kod bilingvalnih nego kod monolingvalnih učenika. Nije pronađena statistički značajna povezanost između sramežljivosti i uspjeha u razumijevanju slušanjem kod monolingvalnih učenika. Kod bilingvalnih postoji pozitivna povezanost između tih dviju varijabli, no ona nije statistički značjana.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vladimir Legac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Legac, Vladimir
Shyness and Achievement in Listening Comprehension of EFL in Croatian Monolingual and Bilingual Students // Kutatások 2007 / Steinerné Molnar, Judith i Tóth, Sándor Attila (ur.).
Baja: Eötvös József College Press, 2008. str. 465-475
Legac, V. (2008) Shyness and Achievement in Listening Comprehension of EFL in Croatian Monolingual and Bilingual Students. U: Steinerné Molnar, Judith i Tóth, Sándor Attila (ur.) Kutatások 2007. Baja, Eötvös József College Press, str. 465-475.
@inbook{inbook, author = {Legac, Vladimir}, year = {2008}, pages = {465-475}, keywords = {shyness, achievement in listening comprehension, bilingualism, EFL}, isbn = {978-963-7290-57-2}, title = {Shyness and Achievement in Listening Comprehension of EFL in Croatian Monolingual and Bilingual Students}, keyword = {shyness, achievement in listening comprehension, bilingualism, EFL}, publisher = {E\"{o}tv\"{o}s J\'{o}zsef College Press}, publisherplace = {Baja} }
@inbook{inbook, author = {Legac, Vladimir}, year = {2008}, pages = {465-475}, keywords = {shyness, achievement in listening comprehension, bilingualism, EFL}, isbn = {978-963-7290-57-2}, title = {Shyness and Achievement in Listening Comprehension of EFL in Croatian Monolingual and Bilingual Students}, keyword = {shyness, achievement in listening comprehension, bilingualism, EFL}, publisher = {E\"{o}tv\"{o}s J\'{o}zsef College Press}, publisherplace = {Baja} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font