Pregled bibliografske jedinice broj: 623792
Shyness and Achievement in Listening Comprehension of EFL in Croatian Monolingual and Bilingual Students
Shyness and Achievement in Listening Comprehension of EFL in Croatian Monolingual and Bilingual Students // Kutatások 2007 / Steinerné Molnar, Judith i Tóth, Sándor Attila (ur.).
Baja: Eötvös József College Press, 2008. str. 465-475
CROSBI ID: 623792 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Shyness and Achievement in Listening Comprehension of EFL in Croatian Monolingual and Bilingual Students
Autori
Legac, Vladimir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Kutatások 2007
Urednik/ci
Steinerné Molnar, Judith i Tóth, Sándor Attila
Izdavač
Eötvös József College Press
Grad
Baja
Godina
2008
Raspon stranica
465-475
ISBN
978-963-7290-57-2
Ključne riječi
shyness, achievement in listening comprehension, bilingualism, EFL
Sažetak
Rad najprije daje kraći teorijski pregled dosadašnjih spoznaja o sramežljivosti, bilingvizmu i vještini slušanjem. Autor naglašava moguću negativnu povezanost između sramežljivosti i uspjeha u razumijevanju slušanjem te spominje neke naznake mogućih prednosti bilingvalnih osoba u učenju stranih jezika. Središnji dio rada donosi analizu nalaza istraživanja sramežljivosti i uspjeha u razumijevanju slušanjem kod monolingvalnih i bilingvalnih učenika koji uče engleski kao strani jezik u osnovnoj školi u četiri županije u Hrvatskoj. Rezultati potvrđuju statistički značajan viši stupanj sramežljivosti kod monolingvalnih nego kod bilingvalnih učenika kao i statistički značajan viši stupanj uspjeha u razumijevanju slušanjem kod bilingvalnih nego kod monolingvalnih učenika. Nije pronađena statistički značajna povezanost između sramežljivosti i uspjeha u razumijevanju slušanjem kod monolingvalnih učenika. Kod bilingvalnih postoji pozitivna povezanost između tih dviju varijabli, no ona nije statistički značjana.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Filologija