Pregled bibliografske jedinice broj: 623623
Implementacija novih kurikuluma
Implementacija novih kurikuluma // Pogled kroz prozor, 34 (2011) (podatak o recenziji nije dostupan, ostalo, stručni)
CROSBI ID: 623623 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Implementacija novih kurikuluma
(Implementation of new curriculum)
Autori
Loparić, Sanja
Izvornik
Pogled kroz prozor (1848-2171) 34
(2011);
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, ostalo, stručni
Ključne riječi
kurikulum; ishodi učenja; matematika za programere
(curriculum; learning outcomes; mathematics for developers)
Sažetak
U Republici Hrvatskoj započet je proces preobrazbe školskog sustava. Donesen je niz dokumenata koji bi trebali unaprijediti naše školstvo, a istaknuto mjesto među njima ima Nacionalni okvirni kurikulum koji definira okvirne kompetencije i ishode učenja po odgojno-obrazovnim ciklusima za hrvatsko opće obvezno i srednjoškolsko obrazovanje. On je osnova za restrukturiranje nastavnih planova i programa te za izradu predmetnih kurikuluma. Tehnička škola Čakovec, kao jedna od 18 srednjih strukovnih škola u Republici Hrvatskoj uspješno aplicirala svoj projekt „Od tehničara za računalstvo do tehničara za računarstvo – razvoj kurikuluma u skladu s potrebama u gospodarstvu“. Osnovni cilj tog projekta je izraditi i implementirati novi strukovni kurikulum za smjer tehničar za računalstvo. U sklopu implementacije kurikuluma predložen je niz promjena u nastavnom planu i programu, a za matematičare je najzanimljivije da je povećan fond sati u prva dva razreda te je u trećem i četvrtom razredu dodan novi predmet, matematika za programere. Time je dobivena mogućnost za nastavnog programa sa stvarnim potrebama struke. U izlaganju će biti detaljnije razrađeni neki ishodi učenja za nastavni predmet matematika za programere, primjeri upotrebe suvremenih nastavnih strategija te primjeri provjere i vrjednovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Pedagogija