Pregled bibliografske jedinice broj: 623622
Implementacija novih kurikuluma
Implementacija novih kurikuluma // Inovacije u nastavi matematike
Pula, 2011. str. 135-140 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 623622 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Implementacija novih kurikuluma
(Implementation of new curriculum)
Autori
Loparić, Sanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Inovacije u nastavi matematike
/ - Pula, 2011, 135-140
ISBN
978-953-56797-0-7
Skup
Sedmi stručno metodički skup - Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi
Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 13.10.2011. - 15.10.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
kurikulum; ishodi učenja; matematika za programere
(curriculum; learning outcomes; mathematics for developers)
Sažetak
U Republici Hrvatskoj započet je proces preobrazbe školskog sustava. Donesen je niz dokumenata koji bi trebali unaprijediti naše školstvo, a istaknuto mjesto među njima ima Nacionalni okvirni kurikulum koji definira okvirne kompetencije i ishode učenja po odgojno-obrazovnim ciklusima za hrvatsko opće obvezno i srednjoškolsko obrazovanje. On je osnova za restrukturiranje nastavnih planova i programa te za izradu predmetnih kurikuluma. Tehnička škola Čakovec, kao jedna od 18 srednjih strukovnih škola u Republici Hrvatskoj uspješno aplicirala svoj projekt „Od tehničara za računalstvo do tehničara za računarstvo – razvoj kurikuluma u skladu s potrebama u gospodarstvu“. Osnovni cilj tog projekta je izraditi i implementirati novi strukovni kurikulum za smjer tehničar za računalstvo. U sklopu implementacije kurikuluma predložen je niz promjena u nastavnom planu i programu, a za matematičare je najzanimljivije da je povećan fond sati u prva dva razreda te je u trećem i četvrtom razredu dodan novi predmet, matematika za programere. Time je dobivena mogućnost za nastavnog programa sa stvarnim potrebama struke. U izlaganju će biti detaljnije razrađeni neki ishodi učenja za nastavni predmet matematika za programere, primjeri upotrebe suvremenih nastavnih strategija te primjeri provjere i vrjednovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Pedagogija