Pregled bibliografske jedinice broj: 623341
Identitet i imidž u funkciji razvoja poslovnog subjekta
Identitet i imidž u funkciji razvoja poslovnog subjekta, 2013., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
CROSBI ID: 623341 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Identitet i imidž u funkciji razvoja poslovnog subjekta
(Identity and image in function of business development)
Autori
Krušvar, Zoran
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet u Rijeci
Mjesto
Rijeka
Datum
01.03
Godina
2013
Stranica
103
Mentor
Grbac, Bruno
Ključne riječi
Identitet; Imidž; Poslovni subjekt
(Identity; Image; Business subject)
Sažetak
Korištenjem različitih istraživačkih metoda, te racionalnim zaključivanjem, uspješno je ostvarena svrhu i ciljevi istraživanja, potvrđena je postavljenu hipotezu da je moguće upravljati korporativnim identitetom te korporativnim imidžom na način koji će značajno pridonijeti poslovanju. Predložen je i modele promjene identiteta i imidža, sa svrhom razvoja poslovnog subjekta. Na taj način magistrand je dao stručan doprinos na polju ekonomskih znanosti u disciplini marketinga.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Magistarski rad u sklopu specijalističkog poslijediplomskog studija „Marketing menadžment“
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-1151212-1454 - Strateški marketing - stvaranje identiteta konkurentnog gospodarstva (Grbac, Bruno, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Bruno Grbac
(mentor)