Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 623281

Čovjek u poslovnom svijetu


Vidanec, Dafne
Čovjek u poslovnom svijetu. Zaprešić: Veleučilište Baltazar Zaprešić, 2012 (monografija)


CROSBI ID: 623281 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Čovjek u poslovnom svijetu
(Man in the Business World)

Autori
Vidanec, Dafne

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
Veleučilište Baltazar Zaprešić

Grad
Zaprešić

Godina
2012

Stranica
323

ISBN
978-953-7670-31-3

Ključne riječi
etička znanost; čovjek kao moralni djelatelj; Foucaultov mehanizam moći; filozofska ishodišta keijnzijanizma; teorija sreće; poslovni identitet; međuljudski odnosi i komunikacija; koncept savjesti
(man as moral agent; Foucault's concept of the power mechanism; the philosophical roots of Keynesianism; theory of happiness; the making of the business identity; language and business relationships)

Sažetak
U osam poglavlja autorica je nastojala obuhvatiti bitne značajke poslovne etike, progovarajući s tog aspekta o čovjeku koji se u poslovanju i životu općenito vodi moralnim načelima. Priručnik namijenjen studentima specijalističkih studija ekonomije te široj čitateljskoj publici kao i svim ostalim subjektima u poslovnoj sferi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Filozofija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Dafne Vidanec (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vidanec, Dafne
Čovjek u poslovnom svijetu. Zaprešić: Veleučilište Baltazar Zaprešić, 2012 (monografija)
Vidanec, D. (2012) Čovjek u poslovnom svijetu. Zaprešić, Veleučilište Baltazar Zaprešić.
@book{book, author = {Vidanec, Dafne}, year = {2012}, pages = {323}, keywords = {eti\v{c}ka znanost, \v{c}ovjek kao moralni djelatelj, Foucaultov mehanizam mo\'{c}i, filozofska ishodi\v{s}ta keijnzijanizma, teorija sre\'{c}e, poslovni identitet, me\djuljudski odnosi i komunikacija, koncept savjesti}, isbn = {978-953-7670-31-3}, title = {\v{C}ovjek u poslovnom svijetu}, keyword = {eti\v{c}ka znanost, \v{c}ovjek kao moralni djelatelj, Foucaultov mehanizam mo\'{c}i, filozofska ishodi\v{s}ta keijnzijanizma, teorija sre\'{c}e, poslovni identitet, me\djuljudski odnosi i komunikacija, koncept savjesti}, publisher = {Veleu\v{c}ili\v{s}te Baltazar Zapre\v{s}i\'{c}}, publisherplace = {Zapre\v{s}i\'{c}} }
@book{book, author = {Vidanec, Dafne}, year = {2012}, pages = {323}, keywords = {man as moral agent, Foucault's concept of the power mechanism, the philosophical roots of Keynesianism, theory of happiness, the making of the business identity, language and business relationships}, isbn = {978-953-7670-31-3}, title = {Man in the Business World}, keyword = {man as moral agent, Foucault's concept of the power mechanism, the philosophical roots of Keynesianism, theory of happiness, the making of the business identity, language and business relationships}, publisher = {Veleu\v{c}ili\v{s}te Baltazar Zapre\v{s}i\'{c}}, publisherplace = {Zapre\v{s}i\'{c}} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font