Pregled bibliografske jedinice broj: 623281
Čovjek u poslovnom svijetu
Čovjek u poslovnom svijetu. Zaprešić: Veleučilište Baltazar Zaprešić, 2012 (monografija)
CROSBI ID: 623281 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Čovjek u poslovnom svijetu
(Man in the Business World)
Autori
Vidanec, Dafne
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
Veleučilište Baltazar Zaprešić
Grad
Zaprešić
Godina
2012
Stranica
323
ISBN
978-953-7670-31-3
Ključne riječi
etička znanost; čovjek kao moralni djelatelj; Foucaultov mehanizam moći; filozofska ishodišta keijnzijanizma; teorija sreće; poslovni identitet; međuljudski odnosi i komunikacija; koncept savjesti
(man as moral agent; Foucault's concept of the power mechanism; the philosophical roots of Keynesianism; theory of happiness; the making of the business identity; language and business relationships)
Sažetak
U osam poglavlja autorica je nastojala obuhvatiti bitne značajke poslovne etike, progovarajući s tog aspekta o čovjeku koji se u poslovanju i životu općenito vodi moralnim načelima. Priručnik namijenjen studentima specijalističkih studija ekonomije te široj čitateljskoj publici kao i svim ostalim subjektima u poslovnoj sferi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Filozofija