Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 623148

Ekološko pitanje kao odgojno-obrazovna potreba


Jukić, Renata
Ekološko pitanje kao odgojno-obrazovna potreba // Razvoj i okoliš - perspektive održivosti ; Znanstveni simpozij s međunarodnim sudjelovanjem
Zagreb: Odsjek za sociologiju, Filozofski fakultet, 2011. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 623148 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Ekološko pitanje kao odgojno-obrazovna potreba
(Ecological question as an educational need)

Autori
Jukić, Renata

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Razvoj i okoliš - perspektive održivosti ; Znanstveni simpozij s međunarodnim sudjelovanjem / - Zagreb : Odsjek za sociologiju, Filozofski fakultet, 2011

Skup
Razvoj i okoliš

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 06.10.2011. - 07.10.2011

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
kurikulum; ekologija; ekološki odgoj i obrazovanje
(curriculum; ecology; ecological education)

Sažetak
Ekološki odgoj i obrazovanje u nastavi su zastupljeni kroz integrirane i zasebne predmete te međupodručnim temama. Proučavanje ekoloških tema nezaobilazan je čimbenik održivog razvoja, a primjena stečenih spoznaja utječe na mnoga područja svakodnevnog života. No, ekologija je i kulturalno – antropološki orijentirana, tj. područje djelovanja joj je i afi rmacija ljudskih vrijednosti. Sukladno tome, temeljne kompetencije koje učenici moraju steći odnose se na spoznaje o povezanosti globalnih promjena na Zemlji, njihova utjecaja na čovjeka i okoliš, mogućnost prilagođavanja razvoju znanosti i tehnologije, odgovornom odnosu prema prirodi, doprinosu održivom razvoju, ali i svijesti o vlastitoj participaciji u suvremenom svijetu. No, ekološki odgoj i obrazovanje u širem smislu podrazumijevaju djelovanje na stvaranju „nove humanosti“ koja poučava kvalitetnim socijalnim odnosima i vrijednostima. Stoga je u Hrvatskoj neophodno konstruirati kurikulum ekološkog odgoja i obrazovanja koji će pridonijeti promicanju pozitivnog odnosa prema ekologiji u hrvatskom školstvu, ali i unaprjeđivanju cjelokup ne kulture škole.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Sociologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Renata Jukić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Jukić, Renata
Ekološko pitanje kao odgojno-obrazovna potreba // Razvoj i okoliš - perspektive održivosti ; Znanstveni simpozij s međunarodnim sudjelovanjem
Zagreb: Odsjek za sociologiju, Filozofski fakultet, 2011. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Jukić, R. (2011) Ekološko pitanje kao odgojno-obrazovna potreba. U: Razvoj i okoliš - perspektive održivosti ; Znanstveni simpozij s međunarodnim sudjelovanjem.
@article{article, author = {Juki\'{c}, Renata}, year = {2011}, pages = {65}, keywords = {kurikulum, ekologija, ekolo\v{s}ki odgoj i obrazovanje}, title = {Ekolo\v{s}ko pitanje kao odgojno-obrazovna potreba}, keyword = {kurikulum, ekologija, ekolo\v{s}ki odgoj i obrazovanje}, publisher = {Odsjek za sociologiju, Filozofski fakultet}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Juki\'{c}, Renata}, year = {2011}, pages = {65}, keywords = {curriculum, ecology, ecological education}, title = {Ecological question as an educational need}, keyword = {curriculum, ecology, ecological education}, publisher = {Odsjek za sociologiju, Filozofski fakultet}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font