Pregled bibliografske jedinice broj: 623126
Nastavnik kao poticatelj razvoja darovitosti učenika
Nastavnik kao poticatelj razvoja darovitosti učenika // A tehetseges tanulokkal valo munka modszertana : Metodika rada s talentovanim učenicima : The Methodology of working with talented Pupils / Bene, Annamaria (ur.).
Subotica, 2011. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 623126 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nastavnik kao poticatelj razvoja darovitosti učenika
(Teacher as a supporter of pupil's talents development)
Autori
Jukić, Renata
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
A tehetseges tanulokkal valo munka modszertana : Metodika rada s talentovanim učenicima : The Methodology of working with talented Pupils
/ Bene, Annamaria - Subotica, 2011
ISBN
978-86-87095-17-5
Skup
Metodika rada s talentovanim učenicima
Mjesto i datum
Subotica, Srbija, 03.11.2011. - 05.11.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
darovitost; nastavnik; daroviti učenici; poučavanje
(talent; teacher; talented pupils; teaching)
Sažetak
Darovitost učenika može se razvijati samo u organiziranoj i poticajnoj sredini pri čemu je uloga nastavnika nezaobilazna. Prije svega, potrebno je determinirati preduvjete koji će pomoći da superiorne latentne sposobnosti djeteta, prerastu u manifestne oblike darovitosti. Osnovna didaktička pretpostavka za rad nastavnika s darovitim učenicima u školi, osposobljenost je nastavnika za stvaralaštvo i posjedovanje kompetencija koje možemo sagledati na nekoliko razina (stručne kompetencije, profesionalne didaktičko – metodičke kompetencije, ali i socijalne i osobne kompetencije koje su neobično važne za prepoznavanje i poticanje razvoja darovitosti kod učenika).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija