Pregled bibliografske jedinice broj: 622633
Tematsko povezivanje knjižnica : samostalnost i zajedništvo u visokoškolskim knjižnicama
Tematsko povezivanje knjižnica : samostalnost i zajedništvo u visokoškolskim knjižnicama // Partnerstva u specijalnim i visokoškolskim knjižnicama : 7. dani specijalnih i visokoškolskih knjižnica, Opatija, 21. i 22. travnja 2005. : zbornik radova / Pilaš, Irena ; Martek, Alisa (ur.).
Zagreb: Hrvatsko knjižničarsko društvo, 2007. str. 138-143 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 622633 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Tematsko povezivanje knjižnica : samostalnost i zajedništvo
u visokoškolskim knjižnicama
(Thematic networks : independence and co-operation in academic
libraries)
Autori
Mišetić, Marijana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Partnerstva u specijalnim i visokoškolskim knjižnicama : 7. dani specijalnih i visokoškolskih knjižnica, Opatija, 21. i 22. travnja 2005. : zbornik radova
/ Pilaš, Irena ; Martek, Alisa - Zagreb : Hrvatsko knjižničarsko društvo, 2007, 138-143
ISBN
978-953-6001-38-5
Skup
7. dani specijalnih i visokoškolskih knjižnica
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 21.04.2005. - 22.04.2005
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
knjižnično partnerstvo ; knjižnična suradnja ; tematsko povezivanje knjižnica
(library partnership ; library co-operation ; thematic networking)
Sažetak
Svrha je rada ispitati pozitivne učinke tematskog povezivanja knjižnica ostvarenog kako putem formalno-institucionalnog udruživanja, tako i neformalnim oblicima suradnje. Poticaj za istraživanje teme iskustvo je koje je Knjižnica Odsjeka za talijanistiku Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu stekla sudjelovanjem u projektu Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa "Sustav znanstvenih informacija, podsustav Humanistika" od svibnja 2001. do svibnja 2004.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti