Pregled bibliografske jedinice broj: 622627
Vrijednost izobrazbe na primjeru knjižnica Filozofskog fakulteta u Zagrebu
Vrijednost izobrazbe na primjeru knjižnica Filozofskog fakulteta u Zagrebu // Edukacija korisnika i knjižničnoga osoblja : 5. dani specijalnoga knjižničarstva Hrvatske, Opatija, 10. i 11. travnja 2003. : zbornik radova / Jokić, Maja (ur.).
Zagreb: Hrvatsko knjižničarsko društvo, 2004. str. 75-82 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 622627 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vrijednost izobrazbe na primjeru knjižnica Filozofskog fakulteta u Zagrebu
(Value of education as exemplified by the libraries of the
Faculty of Philosophy, University of Zagreb)
Autori
Mišetić, Marijana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Edukacija korisnika i knjižničnoga osoblja : 5. dani specijalnoga knjižničarstva Hrvatske, Opatija, 10. i 11. travnja 2003. : zbornik radova
/ Jokić, Maja - Zagreb : Hrvatsko knjižničarsko društvo, 2004, 75-82
ISBN
953-6001-23-3
Skup
5. dani specijalnoga knjižničarstva Hrvatske
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 10.04.2003. - 11.04.2003
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Sustav znanstvenih informacija - podsustav Humanistika ; izobrazba knjižničara ; izobrazba korisnika ; WebPAC knjižnica Filozofskoga fakulteta u Zagrebu
(System of scientific information - Subsystem: Humanities ; education of librarians ; education of users ; WebPAC libraries of the Faculty of Philosophy (University of Zagreb))
Sažetak
U radu se analizira iskustvo knjižnica Filozofskoga fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, koje su, nakon uključivanja u projekt Sustav znanstvenih informacija podsustav Humanistika, u izobrazbi prepoznale jedinstvenu priliku za osposobljavanje za današnju ulogu knjižnica u društvu znanja, znanosti i cjeloživotnog obrazovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti