Pregled bibliografske jedinice broj: 622558
INOJEZIČNI MOTIVACIJSKI SUSTAV POJMOVA O SEBI: GLOTODIDAKTIČKE IMPLIKACIJE NA NASTAVNU PRAKSU
INOJEZIČNI MOTIVACIJSKI SUSTAV POJMOVA O SEBI: GLOTODIDAKTIČKE IMPLIKACIJE NA NASTAVNU PRAKSU // Strani jezici : časopis za unapređenje nastave stranih jezika, 40 (2011), 3; 205-220 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 622558 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
INOJEZIČNI MOTIVACIJSKI SUSTAV POJMOVA O SEBI: GLOTODIDAKTIČKE IMPLIKACIJE NA NASTAVNU PRAKSU
(L2 MOTIVATIONAL SELF SYSTEM: GLOTTODIDACTIC IMPLICATIONS ON TEACHING PRACTICE)
Autori
Tihana Bagić
Izvornik
Strani jezici : časopis za unapređenje nastave stranih jezika (0351-0840) 40
(2011), 3;
205-220
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
inojezični motivacijski sustav pojmova o sebi; motivacija; studijski boravak; učenje stranih jezika
(learning foreign languages; motivation; motivational self system; study abroad)
Sažetak
Dok je motivacija za učenjem stranih jezika važan faktor uspješnosti ovladavanja inim jezikom (OVIJ), samomotivacija učenika još je važnija. Prateći trendove u motivacijskoj psihologiji istraživači motivacije OVIJ-a donose nove primjene koncepta samopoimanja na razvijanje samomotivacije učenika stranih jezika. Glavna je svrha rada iznijeti glotodidaktičke implikacije korištenja Dörnyeijevog teorijskog modela za istraživanje motivacije ovladavanja inim jezikom nazvanog Inojezični motivacijski sustav pojmova o sebi (IMS) (engl. L2 Motivational Self System), koji pokreće samomotivaciju učenika za učenjem stranoga jezika na osnovi zamišljanja mogućih slika o sebi, a ponajprije idealnog inojezičnog ja (engl. ideal L2 self), tj. onakvog govornika stranoga jezika kakav bi učenik želio biti. U članku se daje relevantan pregled istraživanja motivacije ovladavanja inim jezikom, detaljan opis postavki Inojezičnog motivacijskog sustava pojmova o sebi, njegove prednosti i nedostatci, te opis prijedloga istraživanja primjene IMS-a u nastavi stranih jezika u sklopu studijskog boravka učenika u inozemstvu.
Izvorni jezik
Hrvatski