Pregled bibliografske jedinice broj: 622549
Samostalnost u učenju stranih jezika i Zajednički europski referentni okvir za jezike (ZEROJ)
Samostalnost u učenju stranih jezika i Zajednički europski referentni okvir za jezike (ZEROJ) // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 27 (2012), 1; 222-233 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 622549 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Samostalnost u učenju stranih jezika i Zajednički europski referentni okvir za jezike (ZEROJ)
(Learner Autonomy in Foreign Language Learning and the Common European Framework of Reference for Languages (CEFRL))
Autori
Tihana Bagić
Izvornik
Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (0044-4855) 27
(2012), 1;
222-233
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
EJP; jezična politika; samostalnost u učenju; strani jezici; ZEROJ
(ELP; language policy; learner autonomy; foreign languages; CEFRL)
Sažetak
Europske jezične politike potiču samostalnost u učenju stranih jezika, budući da je ona prepoznata kao učinkovit čimbenik uspješnosti ovladavanja stranim jezikom. Svrha je ovoga rada istaknuti poveznicu između samostalnosti u učenju stranih jezika i alata europske jezične politike za razvijanje glavnih obilježja samostalnosti u učenju odnosno Zajedničkog europskog referentnog okvira (ZEROJ) i Europskog jezičnog portfolija (EJP). U radu se detaljno prikazuju glavna obilježja samostalnosti u učenju stranih jezika, uloga učenika i nastavnika u samostalnom učenju stranih jezika te struktura, cilj i svrha ZEROJ-a i EJP-a. Zaključuje se kako ZEROJ potiče samostalnost u učenju koja se očituje u samovrednovanju učenika, samostalnom utvrđivanju ciljeva učenja, samostalnom odabiru i korištenju jezičnim materijalima te isticanju važnosti uporabe stranih jezika.
Izvorni jezik
Hrvatski