Pregled bibliografske jedinice broj: 622235
Preliminarni hrvatski rezultati prvoga Europskog istraživanja jezičnih kompetencija
Preliminarni hrvatski rezultati prvoga Europskog istraživanja jezičnih kompetencija, 2012. (izvještaj).
CROSBI ID: 622235 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Preliminarni hrvatski rezultati prvoga Europskog istraživanja jezičnih kompetencija
(Summary of Results from the ESLC Conducted in the Republic of Croatia)
Autori
Buljan Culej, Jasminka
Izvornik
Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, izvještaj
Godina
2012
Ključne riječi
pregled Europskog istraživanja jezičnih kompetencija ESLC; sažetak rezultata učenika iz Hrvatske; prikaz postignuća
(overview of the European Survey on Language Competences; summary of results for Croatia)
Sažetak
U Izvješću su opisani preliminarni hrvatski rezultati prvoga Europskog istraživanja jezičnih kompetencija. Glavno ispitivanje provedeno je tijekom školske godine 2010./2011. godine u razdoblju od 1. ožujka do 28. ožujka u 144 uzorkovane osnovne škole, od kojih je engleski jezik ispitan u 68 škola, a njemački u njih 69. S obzirom na sedam škola s oba ispitivana jezika, uspješno je provedeno 151 ispitivanje. U ovom Izvješću prikazani su rezultati na nacionalnoj razini, prikazani su rezultati prvog i drugog ispitivanog jezika i usporedba rezultata za engleski, prvi ispitivani jezik, i njemački kao drugi ispitivani jezik. U sažetku prikazani su i opisani osnovni deskriptivni parametri dobiveni nakon provedbe istraživanja ESLC.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Filologija
Napomena
Engleska inačica Izvještaja priređena je u Nacionalnom centru za vanjsko vrednovanje obrazovanja. http://dokumenti.ncvvo.hr/ESLC/Summary_2011_Croatia_Eng.pdf