Pregled bibliografske jedinice broj: 622183
IGRA KAO NAČIN POUČAVANJA SKIJAŠKOG TRČANJA
IGRA KAO NAČIN POUČAVANJA SKIJAŠKOG TRČANJA // Metodički organizacijski oblici rada u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije / Neljak, Boris (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2009. str. 389-395 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 622183 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
IGRA KAO NAČIN POUČAVANJA SKIJAŠKOG TRČANJA
(GAME AS A WAY OF TEACHING CROSS COUNTRY SKIING)
Autori
Cigrovski, Vjekoslav ; Matković, Bojan ; Malec, Lorena ; Mlinarić, Gordan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Metodički organizacijski oblici rada u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije
/ Neljak, Boris - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2009, 389-395
ISBN
978-953-95082-5-6
Skup
18. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske
Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 23.06.2009. - 27.06.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
skijaško trčanje; djeca; trening
(cross country skiing; children; training)
Sažetak
Igra predstavlja osnovni oblik svih tjelesnih aktivnosti kod djece. Najzanimljiviji način poučavanja djece skijaškom trčanju postiže se primjenom različitih igara na snijegu na skijama. Raznovrsne igre na snijegu na skijama višestruko utječu na djecu. Neposredno djeca uče osnove skijaškog trčanja, a posredno se utječe na srčano-krvožilni sustav, razvijaju se pozitivne karakterne osobine, mašta te se utječe na razvoj socijalne komponente kod djece. Dodatni pozitivni utjecaj igre na organizam djeteta bit će ako se ona provodi na otvorenom prostoru u prirodnom okruženju, kakav je planinski ambijent u zimskim mjesecima, gdje se u pravilu moguće baviti ovim sportom. Za djecu je karakteristično da lako i trajno pamte samo ono što ih interesira i privlači. Naime, djeca teško zadržavaju pažnju duži vremenski period te im je koncentracija usmjerena samo na ono što ih tog trenutka zanima. Upravo zbog navedenog igru kao medij za privlačenje pažnje potrebno je često primjenjivati u radu s djecom, jer je pomoću nje moguće usredotočiti pažnju djece na određeni zadatak. Kako djeca rastu i razvijaju se tako se produžuje vrijeme zadržavanja pažnje na određeni zadatak, no ne smije se zanemariti činjenica kako su djeca u dobi od šest godina sposobna usredotočiti svoju pažnju u periodu od svega oko dvadeset minuta. Život mladog čovjeka pretežno je ispunjen maštom i zato sve kineziološke, ali i ne kineziološke aktivnosti trebamo prilagoditi razini i dobi djeteta koje poučavamo. Navedeno dodatno potvrđuje kako je igra nezaobilazan medij pomoću kojega je moguće poučavati djecu predškolske i mlađe školske dobi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Kineziološki fakultet, Zagreb