Pregled bibliografske jedinice broj: 622153
Prvo europsko istraživanje jezičnih kompetencija: Završno izvješće
Prvo europsko istraživanje jezičnih kompetencija: Završno izvješće / Buljan Culej, Jasminka (ur.). Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, 2012 (izvještaj)
CROSBI ID: 622153 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prvo europsko istraživanje jezičnih kompetencija: Završno izvješće
(First European Survey on Language Competences: Final Report)
Urednik/ci
Buljan Culej, Jasminka
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Uredničke knjige, izvještaj, znanstvena
Izdavač
Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja
Grad
Zagreb
Godina
2012
Stranica
214
ISBN
978-953-7556-29-7
Ključne riječi
Europsko istraživanje jezičnih kompetencija (ESLC); jezični ispiti; poučavanje stranih jezika; prvi i drugi ispitivani jezik
(European Survey on Language Competences (ESLC); the language tests; foreign language teaching; first and second target languages)
Sažetak
U ovom završnom izvješću prikazani su rezultati istraživanja ESLC (European Survey on Language Competences - Europskog istraživanja jezičnih kompetencija). Istraživanjem su prikupljene informacije o znanju jezika među učenicima koji završavaju posljednju godinu nižeg srednjoškolskog obrazovanja (ISCED 2) ili drugu godinu višeg srednjoškolskog obrazovanja (ISCED 3) u zemljama ili govornim područjima država koje su sudjelovale u istraživanju ESLC. Svaka je administrativna jedinica kod učenika ispitala poznavanje dvaju stranih jezika, tj. dvaju od pet najzastupljenijih europskih jezika u poučavanju (engleskog, francuskog, njemačkog, talijanskog i španjolskog jezika). Izmjereno znanje jezika, koje je uočeno kod učenika, opisano je s obzirom na razine Zajedničkog europskog referentnog okvira za jezike. Izvješće sadržava rezultate jezičnih ispita, kontekst poučavanja stranih jezika, odnos kontekstualnih čimbenika i znanja stranih jezika te kratak sažetak uz raspravu najvažnijih rezultata. Podatci koji su prikupljeni istraživanjem ESLC omogućit će administrativnim jedinicama uvid u relativne prednosti i nedostatke učenika što se tiče ispitanih jezičnih vještina te razmjenu dobrih praksi s ostalim jedinicama koje su sudjelovale u istraživanju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Filologija
Napomena
Izvornom naslovu izvještaja na engleskom jeziku „First European Survey on Language Competences: Final Report: Version 3.0 / SurveyLang ; European Commision“ priređen je prijevod na hrvatskom jeziku „Prvo europsko istraživanje jezičnih kompetencija - Završno izvješće“ u Nacionalnom centru za vanjsko vrednovanje obrazovanja. Voditeljica hrvatskog tima je Jasminka Buljan Culej, ESLC nacionalni koordinator. Izvještaj je prijevod s engleskoga jezika.