Pregled bibliografske jedinice broj: 622152
Kantova teorija odgoja u etičkoj perspektivi
Kantova teorija odgoja u etičkoj perspektivi // Cris : časopis Povijesnog društva Križevci, XIII (2011), 1; 135-144 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 622152 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kantova teorija odgoja u etičkoj perspektivi
(Kant’s Theory of Education in Ethical Perspective)
Autori
Senković, Željko ; Kramarić, Eleonora
Izvornik
Cris : časopis Povijesnog društva Križevci (1332-2567) XIII
(2011), 1;
135-144
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
Kant; odgoj; maksima; moral; disciplina
(Kant; education; maxim; morality; discipline)
Sažetak
Kantovu teoriju odgoja treba promišljati iz cjeline njegovih teorijskih uvida. U ovom članku usmjerili smo se na sagledavanje triju Kantovih maksima, zatim na njegovu koncepciju uma i na ideju o radikalnom zlu, koja bi uvelike mogla dovesti u pitanje smislenost nastojanja oko odgoja. Uz to, detaljno smo razradili i Kantov spis Über Pädagogik (O pedagogiji), te nastojali obrazložiti da se tek odgojem može omogućiti realizacija svih načina pojavljivanja praktičkoga uma. Područje odgoja kod Kanta je raspodijeljeno u ove kategorije: discipliniranje, kultiviranje, postajanje mudrim i moraliziranje
Izvorni jezik
Hrvatski
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI