Pregled bibliografske jedinice broj: 622142
TIMSS 2011. Izvješće o postignutim rezultatima iz matematike
TIMSS 2011. Izvješće o postignutim rezultatima iz matematike / Buljan Culej, Jasminka (ur.). Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, 2012 (izvještaj)
CROSBI ID: 622142 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
TIMSS 2011. Izvješće o postignutim rezultatima iz matematike
(TIMSS 2011 Results in Mathematics)
Urednik/ci
Buljan Culej, Jasminka
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Uredničke knjige, izvještaj, znanstvena
Izdavač
Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja
Grad
Zagreb
Godina
2012
Stranica
232
ISBN
978-953-7556-33-4
Ključne riječi
TIMSS 2011. – međunarodno istraživanje trendova u znanju matematike i prirodoslovlja; rezultati postignuti iz matematike; međunarodno izvješće o postignućima učenika iz matematike
(TIMSS 2011 - Trends in International Mathematics and Science Study; achievement results in mathematics; international results in mathematics)
Sažetak
U ovom izvješću prikazani su rezultati međunarodnog istraživanja TIMSS (Trends in International Mathematics and Science Study) trendova u znanju matematike i prirodoslovlja. U izvješću su prikazani rezultati samo za matematiku iz ciklusa TIMSS 2011. Istraživanje je osmišljeno sa svrhom da se poboljša nastava matematike i prirodoslovlja u osnovnim školama, kao i utvrđivanje prednosti obrazovnog sustava s obzirom na njihovu organizaciju, kurikulume, nastavne metode i učenička postignuća. Ispitivanje matematičkih kompetencija u TIMSS-u 2011. temelji se na sadržajnoj dimenziji koja određuje domene ili gradivo što će se ispitivati (brojeve, geometrijske likove i mjerenje te prikaz podataka u četvrtom razredu) te na kognitivnoj dimenziji, koja se odnosi na činjenično znanje, primjenu i zaključivanje. Sadržajne i kognitivne domene temelj su za ispitivanje znanja učenika četvrtih razreda u TIMSS-u 2011. U ovom izvješću opisani su rezultati istraživanja koje je provedeno na reprezentativnom uzorku od oko 5 000 učenika četvrtih razreda u 152 osnovne škole u Republici Hrvatskoj. Nositelj istraživanja TIMSS 2011. u Republici Hrvatskoj bio je Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, uz potporu Vlade Republike Hrvatske i Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta. U izvješću prikazan je sažetak nacionalnih rezultata iz matematike u istraživanju TIMSS 2011. i prikazani su međunarodni rezultati postignuća 52 zemalja i sedam referentnih sudionica u kojima su ispitani učenici četvrtih i šestih razreda. Rezultati pokazuju da se Hrvatska prema nacionalnom prosjeku postignutih rezultata nalazi na 30. mjestu od ukupno 50 zemalja sudionica istraživanja TIMSS 2011. U istraživanju TIMSS 2011. provedenom u četvrtim razredima najbolje su rezultate ostvarili Singapur, Republika Koreja i Hong Kong (PUR NR Kine). Nakon njih slijede Kineski Tajpeh i Japan. U deset zemalja koje su ostvarile najbolje rezultate ubrajaju se i Sjeverna Irska, Belgija (flamansko govorno područje), Finska, Engleska i Rusija. Referentne zemlje Sjeverna Karolina i Florida ostvarile su rezultate slične onima iz skupine deset zemalja s najboljim rezultatima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija