Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 622142

TIMSS 2011. Izvješće o postignutim rezultatima iz matematike


TIMSS 2011. Izvješće o postignutim rezultatima iz matematike / Buljan Culej, Jasminka (ur.). Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, 2012 (izvještaj)


CROSBI ID: 622142 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
TIMSS 2011. Izvješće o postignutim rezultatima iz matematike
(TIMSS 2011 Results in Mathematics)

Urednik/ci
Buljan Culej, Jasminka

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Uredničke knjige, izvještaj, znanstvena

Izdavač
Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja

Grad
Zagreb

Godina
2012

Stranica
232

ISBN
978-953-7556-33-4

Ključne riječi
TIMSS 2011. – međunarodno istraživanje trendova u znanju matematike i prirodoslovlja; rezultati postignuti iz matematike; međunarodno izvješće o postignućima učenika iz matematike
(TIMSS 2011 - Trends in International Mathematics and Science Study; achievement results in mathematics; international results in mathematics)

Sažetak
U ovom izvješću prikazani su rezultati međunarodnog istraživanja TIMSS (Trends in International Mathematics and Science Study) trendova u znanju matematike i prirodoslovlja. U izvješću su prikazani rezultati samo za matematiku iz ciklusa TIMSS 2011. Istraživanje je osmišljeno sa svrhom da se poboljša nastava matematike i prirodoslovlja u osnovnim školama, kao i utvrđivanje prednosti obrazovnog sustava s obzirom na njihovu organizaciju, kurikulume, nastavne metode i učenička postignuća. Ispitivanje matematičkih kompetencija u TIMSS-u 2011. temelji se na sadržajnoj dimenziji koja određuje domene ili gradivo što će se ispitivati (brojeve, geometrijske likove i mjerenje te prikaz podataka u četvrtom razredu) te na kognitivnoj dimenziji, koja se odnosi na činjenično znanje, primjenu i zaključivanje. Sadržajne i kognitivne domene temelj su za ispitivanje znanja učenika četvrtih razreda u TIMSS-u 2011. U ovom izvješću opisani su rezultati istraživanja koje je provedeno na reprezentativnom uzorku od oko 5 000 učenika četvrtih razreda u 152 osnovne škole u Republici Hrvatskoj. Nositelj istraživanja TIMSS 2011. u Republici Hrvatskoj bio je Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, uz potporu Vlade Republike Hrvatske i Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta. U izvješću prikazan je sažetak nacionalnih rezultata iz matematike u istraživanju TIMSS 2011. i prikazani su međunarodni rezultati postignuća 52 zemalja i sedam referentnih sudionica u kojima su ispitani učenici četvrtih i šestih razreda. Rezultati pokazuju da se Hrvatska prema nacionalnom prosjeku postignutih rezultata nalazi na 30. mjestu od ukupno 50 zemalja sudionica istraživanja TIMSS 2011. U istraživanju TIMSS 2011. provedenom u četvrtim razredima najbolje su rezultate ostvarili Singapur, Republika Koreja i Hong Kong (PUR NR Kine). Nakon njih slijede Kineski Tajpeh i Japan. U deset zemalja koje su ostvarile najbolje rezultate ubrajaju se i Sjeverna Irska, Belgija (flamansko govorno područje), Finska, Engleska i Rusija. Referentne zemlje Sjeverna Karolina i Florida ostvarile su rezultate slične onima iz skupine deset zemalja s najboljim rezultatima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Nacionalni centar

Profili:

Avatar Url Jasminka Buljan Culej (urednik)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada dokumenti.ncvvo.hr

Citiraj ovu publikaciju:

TIMSS 2011. Izvješće o postignutim rezultatima iz matematike / Buljan Culej, Jasminka (ur.). Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, 2012 (izvještaj)
Buljan Culej, J. (ur.) (2012) TIMSS 2011. Izvješće o postignutim rezultatima iz matematike. Zagreb, Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja.
@book{book, editor = {Buljan Culej, J.}, year = {2012}, pages = {232}, keywords = {TIMSS 2011. – me\djunarodno istra\v{z}ivanje trendova u znanju matematike i prirodoslovlja, rezultati postignuti iz matematike, me\djunarodno izvje\v{s}\'{c}e o postignu\'{c}ima u\v{c}enika iz matematike}, isbn = {978-953-7556-33-4}, title = {TIMSS 2011. Izvje\v{s}\'{c}e o postignutim rezultatima iz matematike}, keyword = {TIMSS 2011. – me\djunarodno istra\v{z}ivanje trendova u znanju matematike i prirodoslovlja, rezultati postignuti iz matematike, me\djunarodno izvje\v{s}\'{c}e o postignu\'{c}ima u\v{c}enika iz matematike}, publisher = {Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja}, publisherplace = {Zagreb} }
@book{book, editor = {Buljan Culej, J.}, year = {2012}, pages = {232}, keywords = {TIMSS 2011 - Trends in International Mathematics and Science Study, achievement results in mathematics, international results in mathematics}, isbn = {978-953-7556-33-4}, title = {TIMSS 2011 Results in Mathematics}, keyword = {TIMSS 2011 - Trends in International Mathematics and Science Study, achievement results in mathematics, international results in mathematics}, publisher = {Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font