Pregled bibliografske jedinice broj: 622138
TIMSS 2011. Izvješće o postignutim rezultatima iz prirodoslovlja
TIMSS 2011. Izvješće o postignutim rezultatima iz prirodoslovlja / Buljan Culej, Jasminka (ur.). Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, 2012 (izvještaj)
CROSBI ID: 622138 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
TIMSS 2011. Izvješće o postignutim rezultatima iz prirodoslovlja
(TIMSS 2011. Results in Science)
Urednik/ci
Buljan Culej, Jasminka
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Uredničke knjige, izvještaj, znanstvena
Izdavač
Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja
Grad
Zagreb
Godina
2012
Stranica
246
ISBN
978-953-7556-34-1
Ključne riječi
TIMSS 2011. – međunarodno istraživanje trendova u znanju matematike i prirodoslovlja; rezultati postignuti iz prirodoslovlja; međunarodno izvješće o postignutim rezultatima iz prirodoslovlja
(TIMSS 2011 - Trends in International Mathematics and Science Study; achievement results in science; international results in science)
Sažetak
U ovom izvješću prikazani su rezultati međunarodnog istraživanja TIMSS (Trends in International Mathematics and Science Study) istraživanja trendova u znanju matematike i prirodoslovlja. U izvješću su prikazani rezultati samo za prirodoslovlje iz ciklusa TIMSS 2011. Istraživanje je osmišljeno sa svrhom da se poboljša nastava matematike i prirodoslovlja u osnovnim školama, kao i utvrđivanje prednosti obrazovnog sustava s obzirom na njihovu organizaciju, kurikulume, nastavne metode i učenička postignuća. Ispitivanje prirodoslovnih kompetencija u TIMSS-u 2011. temelji se na sadržajnoj dimenziji koja određuje domene ili gradivo što će se ispitivati (primjerice, znanosti o životu, fizikalne i kemijske znanosti i znanosti o Zemlji u četvrtom razredu) te na kognitivnoj dimenziji, koja se odnosi na činjenično znanje, primjenu i zaključivanje. Sadržajne i kognitivne domene temelj su za istraživanje znanja učenika četvrtih razreda u TIMSS-u 2011. U ovom Izvješću opisani su rezultati istraživanja koje je provedeno na reprezentativnom uzorku od oko 5 000 učenika četvrtih razreda u 152 osnovne škole u Republici Hrvatskoj. Nositelj istraživanja TIMSS 2011. u Republici Hrvatskoj bio je Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, uz potporu Vlade Republike Hrvatske i Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta. U izvješću prikazan je sažetak nacionalnih rezultata iz prirodoslovlja u istraživanju TIMSS 2011. i prikazani su međunarodni rezultati postignuća 52 zemalja i sedam referentnih sudionica u kojima su ispitani učenici četvrtih i šestih razreda. Rezultati pokazuju da se Hrvatska prema nacionalnom prosjeku postignutih rezultata nalazi na 23. mjestu od ukupno 50 zemalja sudionica istraživanja TIMSS 2011. Najbolje su rezultate ostvarili Republika Koreja, Singapur i Finska, a potom slijede Japan, Rusija i Kineski Tajpeh.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija