Pregled bibliografske jedinice broj: 62143
Temeljne postavke uspješnog poslovnog komuniciranja
Temeljne postavke uspješnog poslovnog komuniciranja // Računovodstvo i financije, 43 (1996), 5; 118-121 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 62143 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Temeljne postavke uspješnog poslovnog komuniciranja
(Basic Foundations of Successful Business Communication)
Autori
Matić, Božo ; Pavičić, Jurica
Izvornik
Računovodstvo i financije (0350-4506) 43
(1996), 5;
118-121
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
poslovno komuniciranje; poruka
(business communication; message)
Sažetak
Svaka organizacija: proizvodna, uslužna, znanstvena, humanitarna i sl. mora svakodnevno komunicirati sa svojim okružjem. U poslovnom svijetu, temelj uspješnih poslovnih odnosa i kvalitetne suradnje jesu i poslovne komunikacije. Da bi te komunikacije bile što efikasnije i tako ostvarile željene rezultate, one moraju biti kvalitetno osmišljene i dobro utemeljene.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija