Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 621249

Vizualni identitet tvrtke Kerol


Petravić, Karolina
Vizualni identitet tvrtke Kerol, 2013., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 621249 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Vizualni identitet tvrtke Kerol
(Visual identity of Kerol company)

Autori
Petravić, Karolina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Grafički fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
26.02

Godina
2013

Stranica
65

Mentor
Brozović, Maja

Ključne riječi
vizualni identitet; konkurencija; tržište; ručna izrada; kaligrafska linija
(visual identity; competition; market; handmade; calligraphic line)

Sažetak
Cilj diplomskog rada je izraditi jasan i čitljiv vizualni identitet temeljen na kaligrafskoj liniji. Tvrtka za koju se izrađuje vizualni identitet bavi se ručnom izradom predmeta. U teorijskom dijelu diplomskog rada pojašnjava se djelatnost tvrtke i navode se karakteristike ciljane skupine kupaca. Također u teorijskom djelu rada navode se prednosti i nedostaci industrijske i ručne izrade predmeta. S obzirom na činjenicu da tvrtka još nije prisutna na tržištu, bilo je potrebno analizirati konkurenciju. Analiza konkurencije provedena je u eksperimentalnom dijelu diplomskog rada kroz SWOT analize konkurenata na području Republike Hrvatske koji se bave sličnim djelatnostima kao i tvrtka za koju se izrađuje vizualni identitet. U eksperimentalnom dijelu diplomskog rada ukratko je opisan postupak izrade prijedloga idejnih rješenja vizualnog identiteta tvrtke. Kvaliteta idejnih rješenja provjerena je anketama čiji su rezultati utjecali na daljnju doradu, odabir i izradu konačnog vizualnog identiteta. Rezultati obrade informacija dobivenih u eksperimentalnom dijelu diplomskog rada su knjiga standarda i prikaz aplikacija vizualnog identiteta za tvrtku Kerol.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
128-1281955-1960 - Evaluacija kvantitavnih i kvalitativnih kriterija procesa grafičke reprodukcije (Mrvac, Nikola, MZOS ) ( CroRIS)
128-1281955-1962 - Studij tehnoloških čimbenika grafičkog dizajna za sustavno unapređenje kvalitete (Zjakić, Igor, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Maja Brozović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Petravić, Karolina
Vizualni identitet tvrtke Kerol, 2013., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
Petravić, K. (2013) 'Vizualni identitet tvrtke Kerol', diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Petravi\'{c}, Karolina}, year = {2013}, pages = {65}, keywords = {vizualni identitet, konkurencija, tr\v{z}i\v{s}te, ru\v{c}na izrada, kaligrafska linija}, title = {Vizualni identitet tvrtke Kerol}, keyword = {vizualni identitet, konkurencija, tr\v{z}i\v{s}te, ru\v{c}na izrada, kaligrafska linija}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Petravi\'{c}, Karolina}, year = {2013}, pages = {65}, keywords = {visual identity, competition, market, handmade, calligraphic line}, title = {Visual identity of Kerol company}, keyword = {visual identity, competition, market, handmade, calligraphic line}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font