Pregled bibliografske jedinice broj: 62122
Izvorni književni tekst u ranome učenju engleskoga jezika
Izvorni književni tekst u ranome učenju engleskoga jezika // Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu, 1 (1999), 201-211 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 62122 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Izvorni književni tekst u ranome učenju engleskoga jezika
(Using authentic literary texts in teaching English to young learners)
Autori
Andraka, Marija ; Narančić Kovač, Smiljana
Izvornik
Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu (1332-0513) 1
(1999);
201-211
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
rano učenje engleskoga jezika; izvorni književni tekst; thematic approach
(teaching English to young learners; authentic literary text; cross-curricular teaching)
Sažetak
Članak daje pregled nekih osnovnih postavki o kojima posebno treba voditi računa u ranome učenju engleskoga jezika, a posebno se bavi uporabom izvornog književnog teksta u nižim razredima osnovne škole. Smatra se da je izvorni književni tekst pogodan za primjenu u razredu, ako je pažljivo izabran i pripremljen, što je i prikazano obradom dvaju primjera i primjenom dvaju metodičkih pristupa, od kojih jedan polazi od jezika prema sadržaju, a drugi od sadržaja prema jeziku. Učitelje treba osposobiti i ohrabriti da rabe takve tekstove u nastavnoj praksi. Također se spominje tzv. tematski pristup učenju stranoga jezika, odnosno učenje stranoga jezika pomoću sadržaja drugih predmeta, što je, smatra se, posebno prikladan način rada u nižim razredima osnovne škole.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
Napomena
Rad je kao predavanje preprezentiran na skupu Dani Učiteljske akademije, održanom od 05.-08.10.1999., Zagrebu, Hrvatska.