Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 62122

Izvorni književni tekst u ranome učenju engleskoga jezika


Andraka, Marija; Narančić Kovač, Smiljana
Izvorni književni tekst u ranome učenju engleskoga jezika // Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu, 1 (1999), 201-211 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 62122 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Izvorni književni tekst u ranome učenju engleskoga jezika
(Using authentic literary texts in teaching English to young learners)

Autori
Andraka, Marija ; Narančić Kovač, Smiljana

Izvornik
Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu (1332-0513) 1 (1999); 201-211

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
rano učenje engleskoga jezika; izvorni književni tekst; thematic approach
(teaching English to young learners; authentic literary text; cross-curricular teaching)

Sažetak
Članak daje pregled nekih osnovnih postavki o kojima posebno treba voditi računa u ranome učenju engleskoga jezika, a posebno se bavi uporabom izvornog književnog teksta u nižim razredima osnovne škole. Smatra se da je izvorni književni tekst pogodan za primjenu u razredu, ako je pažljivo izabran i pripremljen, što je i prikazano obradom dvaju primjera i primjenom dvaju metodičkih pristupa, od kojih jedan polazi od jezika prema sadržaju, a drugi od sadržaja prema jeziku. Učitelje treba osposobiti i ohrabriti da rabe takve tekstove u nastavnoj praksi. Također se spominje tzv. tematski pristup učenju stranoga jezika, odnosno učenje stranoga jezika pomoću sadržaja drugih predmeta, što je, smatra se, posebno prikladan način rada u nižim razredima osnovne škole.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija

Napomena
Rad je kao predavanje preprezentiran na skupu Dani Učiteljske akademije, održanom od 05.-08.10.1999., Zagrebu, Hrvatska.



POVEZANOST RADA


Projekti:
130750

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Andraka, Marija; Narančić Kovač, Smiljana
Izvorni književni tekst u ranome učenju engleskoga jezika // Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu, 1 (1999), 201-211 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Andraka, M. & Narančić Kovač, S. (1999) Izvorni književni tekst u ranome učenju engleskoga jezika. Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu, 1, 201-211.
@article{article, author = {Andraka, Marija and Naran\v{c}i\'{c} Kova\v{c}, Smiljana}, year = {1999}, pages = {201-211}, keywords = {rano u\v{c}enje engleskoga jezika, izvorni knji\v{z}evni tekst, thematic approach}, journal = {Zbornik U\v{c}iteljske akademije u Zagrebu}, volume = {1}, issn = {1332-0513}, title = {Izvorni knji\v{z}evni tekst u ranome u\v{c}enju engleskoga jezika}, keyword = {rano u\v{c}enje engleskoga jezika, izvorni knji\v{z}evni tekst, thematic approach} }
@article{article, author = {Andraka, Marija and Naran\v{c}i\'{c} Kova\v{c}, Smiljana}, year = {1999}, pages = {201-211}, keywords = {teaching English to young learners, authentic literary text, cross-curricular teaching}, journal = {Zbornik U\v{c}iteljske akademije u Zagrebu}, volume = {1}, issn = {1332-0513}, title = {Using authentic literary texts in teaching English to young learners}, keyword = {teaching English to young learners, authentic literary text, cross-curricular teaching} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font