Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 621202

Pokušaj doprinosa objektivnijem vrednovanju učeničkih pisanih radova/eseja


Alerić, Marko; Gazdić-Alerić, Tamara
Pokušaj doprinosa objektivnijem vrednovanju učeničkih pisanih radova/eseja // International Symposium Education between tradition and modernity : proceedings. Tom 2 / Barakoska, Aneta (ur.).
Skopje: University “SS. Cyril and Methodius”, Faculty of philosophy, 2013. str. 45-56 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 621202 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Pokušaj doprinosa objektivnijem vrednovanju učeničkih pisanih radova/eseja
(An attempt at contribution to the more objective evaluation of pupils' written papers/compositions)

Autori
Alerić, Marko ; Gazdić-Alerić, Tamara

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
International Symposium Education between tradition and modernity : proceedings. Tom 2 / Barakoska, Aneta - Skopje : University “SS. Cyril and Methodius”, Faculty of philosophy, 2013, 45-56

ISBN
978-608-238-012-4

Skup
International Symposium Education between tradition and modernity

Mjesto i datum
Skopje, Sjeverna Makedonija, 22.09.2011. - 24.09.2011

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
učenički pisani radovi / eseji; vrednovanje; katalog tema školskih zadaća / eseja
(pupils’ written papers / compositions; evaluation problem; catalogue of in-class assignment topics)

Sažetak
U radu su objavljeni rezultati istraživanja učeničkih pisanih radova / eseja u osnovnoj i srednjim školama u Republici Hrvatskoj: tema učeničkih pisanih radova / eseja (primjerenosti dobi učenika i ciljevima nastave) i njihova sadržajnog vrednovanja, te su predložena odgovarajuća poboljšanja. Utvrđeno je kako problemi u vrednovanju sadržaja učeničkih školskih zadaća / eseja nastaju zbog ovih razloga: 1. zbog toga što nastavnici sami određuju teme školskih zadaća ne vodeći uvijek računa o tome da učenicima teme trebaju biti jasne i primjerene, kao i da konkretan cilj pisanja školskih zadaća mora biti poučavanje učenika vještini pisanja, odnosno poučavanje i uvježbavanje oblikovanja onih tipova tekstova s kojima će se učenici u životu najčešće susretati i koje će najčešće pisati. 2. zbog toga što učenici ne dobivaju upute u vezi s obradom zadane teme, tako da ne znaju o čemu i kako u vezi sa zadanom temom trebaju pisati (u uvodu, razradi, zaključku itd.). Predložena su konkretna rješenja koja bi trebala pridonijeti boljem poučavanju vještine pisanja i objektivnijem vrednovanju sadržajnoga dijela učeničkih pisanih radova (eseja), od kojih je najvažnije izrada kataloga tema školskih zadaća (eseja).

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
130-1301001-1024 - Dramski tekst kao lingvometodički predložak (Pandžić, Vlado, MZOS ) ( CroRIS)
227-2270729-0725 - Razvoj komunikacijske kompetencije u ranome diskursu hrvatskoga jezika (Pavličević-Franić, Dunja, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marko Alerić (autor)

Avatar Url Tamara Gazdić-Alerić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Alerić, Marko; Gazdić-Alerić, Tamara
Pokušaj doprinosa objektivnijem vrednovanju učeničkih pisanih radova/eseja // International Symposium Education between tradition and modernity : proceedings. Tom 2 / Barakoska, Aneta (ur.).
Skopje: University “SS. Cyril and Methodius”, Faculty of philosophy, 2013. str. 45-56 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Alerić, M. & Gazdić-Alerić, T. (2013) Pokušaj doprinosa objektivnijem vrednovanju učeničkih pisanih radova/eseja. U: Barakoska, A. (ur.)International Symposium Education between tradition and modernity : proceedings. Tom 2.
@article{article, author = {Aleri\'{c}, Marko and Gazdi\'{c}-Aleri\'{c}, Tamara}, editor = {Barakoska, A.}, year = {2013}, pages = {45-56}, keywords = {u\v{c}eni\v{c}ki pisani radovi / eseji, vrednovanje, katalog tema \v{s}kolskih zada\'{c}a / eseja}, isbn = {978-608-238-012-4}, title = {Poku\v{s}aj doprinosa objektivnijem vrednovanju u\v{c}eni\v{c}kih pisanih radova/eseja}, keyword = {u\v{c}eni\v{c}ki pisani radovi / eseji, vrednovanje, katalog tema \v{s}kolskih zada\'{c}a / eseja}, publisher = {University “SS. Cyril and Methodius”, Faculty of philosophy}, publisherplace = {Skopje, Sjeverna Makedonija} }
@article{article, author = {Aleri\'{c}, Marko and Gazdi\'{c}-Aleri\'{c}, Tamara}, editor = {Barakoska, A.}, year = {2013}, pages = {45-56}, keywords = {pupils’ written papers / compositions, evaluation problem, catalogue of in-class assignment topics}, isbn = {978-608-238-012-4}, title = {An attempt at contribution to the more objective evaluation of pupils' written papers/compositions}, keyword = {pupils’ written papers / compositions, evaluation problem, catalogue of in-class assignment topics}, publisher = {University “SS. Cyril and Methodius”, Faculty of philosophy}, publisherplace = {Skopje, Sjeverna Makedonija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font